16 і 17 грудня фестиваль соцреклами Molodiya Festival проведе для громадських активістів безкоштовні лекції з комунікацій.
16 грудня о 19:30 відбудеться розмова про тренди у digital на рік прийдешній. Аудиторії до 20 людей у масках розкажуть про те, що робити соціальним ініціативам в інстаграмах, тік-токах і фейсбуках, щоб не відставати від брендів і топ-блогерів.
Спікерка – Олександра Статкевич, працювала проджект-менеджеркою в діджитал-агентствах Sasquatch Digital та plusone, протягом 2020 року – digital-маркетологиня першої онлайн-платформи для перегляду українського кіно takflix.com.
Вхід вільний, але тільки за попередньою реєстрацією.
17 грудня о 19:00 пройде лекція про тренди у соціальній рекламі. Розмова про те, як соціалці адаптуватися до поточних реалій та розбір світових кейсів.
Спікер – Руслан Петров, арт-директор в UTC Film Production, серед клієнтів, для яких робив кейси – Unicef, Сільпо, Prestigio.
Вхід вільний, але також тільки за попередньою реєстрацією.
Обидві лекції пройдуть в Urban Space 500 на Грінченка, 9.