Обов’язки:
- моніторинг соціальних мереж відповідно до отриманого завдання;
- підготовка аналітичних матеріалів;
- збір матеріалів та даних для створення нових методологій моніторингу;
- дослідження текстових, відео та інших графічних матеріалів;
- категоризація та групування записів у базі даних;
- робота з Бібліотекою політичної реклами Facebook.
Вимоги:
- досвід аналізу даних в Microsoft Excel;
- досвід написання аналітичних матеріалів;
- стресостійкість (частина контенту може викликати “емоційний дискомфорт”);
- значний особистий досвід користування соціальними мережами та месенджерами.
Буде перевагою:
- вміння аналізувати дані в R, Python;
- знання іноземних мов;
- досвід написання аналітичних матеріалів та наукових публікацій;
- навички візуалізації даних за допомогою Python/Tableau/R та інших інструментів.
Кінцевий термін: 25 грудня 2020 року.
Подання заявок – через вебформу.
Із запитаннями та уточненнями пишіть на [email protected]