Українські МСП заключили контрактів на понад 3 млн євро

ЄС та ЄБРР підбили підсумки 3-річного проєкту з полегшення доступу українських МСП до міжнародних ринків.ЄС та ЄБРР представили результати 3-річного проєкту «Україна: консолідація експортного ...

Додано:
Alexandra Grytsenok

Screenshot 2020-12-17 at 13.45.14
Українські МСП заключили контрактів на понад 3 млн євро

ЄС та ЄБРР підбили підсумки 3-річного проєкту з полегшення доступу українських МСП до міжнародних ринків.

ЄС та ЄБРР представили результати 3-річного проєкту «Україна: консолідація експортного потенціалу МСП та полегшення доступу до зовнішніх ринків» під час онлайн-конференції  «Go Global: У світі має більше українського».

Проєкт, який фінансувався ЄС в рамках ініціативи EU4Business і реалізовувався ЄБРР з кінця 2017 року до грудня 2020 року, допоміг понад 650 компаніям розвинути чи реалізувати свої експортні прагнення на 13 закордонних ринках. Застосування системного підходу сприяло покращенню доступу українських МСП до експортних ринків. Був розроблений та представлений на міжнародному рівні експортний бренд України, проведений аналіз та підготовлений огляд можливостей ринку для 14 країн (11 секторів).

Як зазначила Катерина Рігг, керівник напрямку підтримки та розвитку МСБ, ЄБРР, Україна:

«Підтримка МСП є одним із пріоритетів ЄБРР. Протягом багатьох років цей підхід поділяє наш надійний партнер – ЄС у рамках ініціативи EU4Business. Стимулювання експорту було визначено однією з основних сфер розвитку МСП в Україні. Товари наших виробників були представлені більш ніж мільйону іноземців, більше 200 українських МСП прийняли участь у торгових місіях. Було організовано понад 1700 B2B зустрічей та перемовин із понад 500 міжнародними компаніями. 33% українських МСП вийшли на нові ринки або розширили свою присутність на них, 85% покращили свої експортні навички. Але найголовніше ще попереду, адже результати такої роботи мають довгограючий ефект».

Ефективній участі місцевих МСП у міжнародних торгових місіях та виставках сприяли: (i) вибір галузей та товарних груп з високим експортним потенціалом, (ii) всебічне навчання для відібраних компаній, що охоплювало всі аспекти підготовки до торгової місії, (iii) професійно організовані зустрічі B2B.

Сімоне Раудіно, Координатор сектору “Економіка, торгівля та міжнародне фінансове співробітництво” Делегації Європейського Союзу в Україні:

«Програми EU4Business, як наприклад ця, учасниками якої ми з вами є сьогодні, серед іншого, надають можливість обміну досвідом, знаннями, доступ до тренінгів, консультацій, логістичних та фінансових заходів націлених на експортну підтримку українських МСП. Ці програми з підтримки бізнесу в поєднані с регуляторною роботою ЄС та українського уряду призводять до гармонізації законодавства у сфері торгівлі, та сприяють відновленню торгового балансу України з 2014 року, поєднанню задля зміцнення торгових відносин між ЄС та Україною». 

Компонент розвитку потенціалу для експортної діяльності допоміг вдосконалити навички та знання українських МСП. Багатогалузева навчальна програма «Go Export: вихід на нові ринки» була розроблена у співпраці зі Львівською бізнес-школою та проведена у п’ять наборів для понад 100 МСП.

Мар’яна Каганяк, Керівниця групи експертів проєкту «Консолідація експорт-ного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», відзначила актуальність такої підтримки ЄС для українського бізнесу:

«Понад 2100 заявок на участь у експортно-орієнтованих заходах, які ми отримали від МСП за три роки проєкту, демонструють, наскільки важливою та актуальною є така підтримка Європейського Союзу для українських підприємств. Понад 650 з них пройшли конкурсний відбір та отримали можливість розширити свою присутність на іноземних ринках через заходи, організовані експертами проєкту. Зокрема, 209 компаній взяло участь у 20 торгових заходах, 30 компаній отримали розміщення та просування на провідній e-commerce платформі Китаю, 318 компаній змогли представити свою продукцію понад 1,2 млн. відвідувачів  міжнародних імпортних виставок в Китаї CIIE 2018 та 2019 у різних форматах через онлайн-каталоги та участь у національному стенді».

За попередніми результатами, 27 українських компаній-учасниць проєкту підписали контракти на суму понад 1,52 млн євро, та ще 1,5 млн євро  планують отримати від поставок у 2021 році. Ще дві компанії заключили контракти на поставки на 2021 рік на мінімальну суму від 57,500 євро. Одна компанія знаходиться на етапі попередньої угоди про ексклюзивне представництво. Одна компанія підписала Меморандум щодо майбутнього залучення до 3,7 млн євро інвестицій.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я