Як розвивати туризм у м. Миколаєві?
Саме це 18 грудня 2020 р обговорили медіа та громадські експерти на першому прес - клубі проекту «ТУРИЗМ, СПАДЩИНА ТА КРЕАТИВ» (далі #THC), якій відбувся у миколаївському бізнес-центрі ...
Додано:
frgn
Саме це 18 грудня 2020 р обговорили медіа та громадські експерти на першому прес – клубі проекту «ТУРИЗМ, СПАДЩИНА ТА КРЕАТИВ» (далі #THC), якій відбувся у миколаївському бізнес-центрі «ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ».
Відкриваючи захід, директорка Департаменту та членкиня наглядової ради проекту Тетяна Шуліченко зазначила, що з метою розвитку туристичної галузі реалізована відповідна дворічна програма, що була розроблено спільно з громадською радою з розвитку туризму.
«З минулого року в нашому місті діє Програма розвитку туристичної галузі, одним із основних завдань якої є створення конкурентноспроможного туристичного продукту. І проєкт «ТУРИЗМ, СПАДЩИНА ТА КРЕАТИВ» може стати дієвим інструментом саме для створення таких туристичних продуктів, оскільки передбачає реалізацію 7-9 стартапів у цій сфері.
Одним із результативних показників програми є розмір туристичного збору. Так у 2019 році туристичний збір зріс у 2,6 рази і склав 1.3 млн грн. Це невелика сума для міського бюджету, але середній чек туриста, який він залишає в місті, значно вище: харчування в кафе і ресторанах, витрати на транспорт, відвідування об’єктів культури і розваги тощо .
В рамках згаданої програми у 2019 році Департаментом спільно з ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва за кошти програми ПРОМІС було започатковано Школа екскурсоводів, що стала переможцем «Першого міського конкурсу практиків у сфері освіти дорослих», який був проведено Миколаївською міською радою.
«Логічним розвитком згаданої Школи і став дворічний Грузино – Україно – Болгарський транскордонний проект #THC, що нещодавно стартував урочистою публічною презентацією. Його загальна вартість становить 900 тисяч 173 євро, з них бюджет для України – 208 тисяч 450 євро…»
Додав директор ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» та керівник українського офісу проекту Михайло Золотухін:
Менеджерка проекту, експертка ФРММ Тетяна Золотухіна так презентувала сервіси проекту:
«Ідея проекту в тому, щоб трансформувати загальну культуру і тритисячолітню історію наших регіонів в креативний туристичний продукт.
Значною часткою проекту є визначення потенціалу ринку креативного туризму у країнах-учасницях та його розвиток за допомоги зацікавлених сторін – бізнес-середовища, місцевих діячів туризму та культури тощо.
Запрошуємо зацікавлених осіб органів публічної влади, громадськості і туроператорів регіону до партнерства у проекті. Наразі партнерами ФРММ вже є 5 місцевих громад. А саме: Миколаївська і Вознесенська міські, Березанська селищна та Галіцинівська і Коблівська сільські…»
Активну участь у дискусії взяли участь випускниці Школи екскурсоводів пані Світлана Супрун, Марина Холоділіна, Лілія Полковниченко, що презентували креативні проектні ідеї «Реконструкція весільних обрядів», «Свято вітовського пряника», Свято виноробів», «Перлини чумацького шляху на Миколаївщині» та інш.
Також запропонували:
- Створити у порталі проекту «Е кімната екскурсоводів для знайомств»;
- Включити у програму навчань проекту модуль англійська мова для екскурсоводів;
- Залучити до партнерства у проекті «Малу академію наук» та відкритий майданчик «Новий Миколаїв».
Відео на.
Пресклуб #THC відбувся в рамках відповідного проекту, що реалізує ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» за підтримки Georgian Arts and Culture Centre, Tbilisi (GE) за кошти Програми Black Sea Basin (Subsidy Contract No.BSB 1130).
Контактна інформація:
ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва»
Адреса: 54017, м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 15, оф. 3
Телефон: (0512) 47-34-79
Email: [email protected]