Відкритий тендер на закупівлю міні-трактору

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ГО «КОМРОЗ» в рамках проєкту «Професійний, інноваційний та всебічно підготовлений випускник галузі «сільське господарство» – запорука економічної спроможності Попаснянської громади», який реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю міні-трактору.

Дата оголошення про тендер: 05.01.2021

Термін подання тендерних пропозиційдо 20.01.2021

 Предметом закупівлі є:  

  1. Міні-трактор з наступними характеристиками: 

Наявність кабіни———————————–   Так

Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт)

  • 24 (17,65)

Колесна формула

  • 4х4

Тип двигуна

  • дизельний

Число циліндрів

  • 3

Система запуска двигуна

  • електростартер

Система охолодження

  • рідинна

Об’єм двигуна, cм3

  • не менше 1500

Номінальне тягове зусилля, кН

  • не менше 5.8

Коробка передач (КП)

  • (4+1)х2

Рульове управління

  • гідравлічне

Муфта зчеплення

  • Одно дискова, суха
  1. Доставка трактору та плугу до м.Попасна Луганської області

 Строк доставки закупленого обладнання протягом 30 днів з дня підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники техніки, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 19.01.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_RPP/2020/08/218/PPP_назва учасника» до 20.01.2021 року,  а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер на закупівлю міні-трактору» за адресою:

  • 93340 Луганська область, Попаснянський район, смт.Комишуваха. вул. Крамнична, буд. 1а у строк до 20.01.2021 року або
  • на Відділення нової пошти №2 м.Попасна Луганська обл., на імя Богданова Станіслава Сергійовича (0957229481) у паперовому конверті

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20 години 20.01.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 25.01.2021 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 

Контактна особа: Богданов Станіслав телефон +380957229481 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «КОМРОЗ» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю міні-трактору з плугом , згідно з вимогами, висунутими ГО «КОМРОЗ» згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру на закупівлю міні-трактору від 05.01.2021 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «КОМРОЗ», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується виконати роботи ГО «КОМРОЗ» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору виконання робіт

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді