Асистент проектів Українського інституту міжнародної політики
ЗАВЕРШЕНО
Український інститут міжнародної політики відкриває вакансію на посаду асистента проекту Українського інституту міжнародної політики (https://www.facebook.com/UkrInstituteforInternationalPolitics/).
Основні обов’язки асистенту проекту:
- Допомога головному експерту проекту в реалізації завдань проекту;
- Технічна організація заходів в рамках проекту (семінар, тренінги, консультації, конференції, візити, переговори в рамках проекту) на території Україна та за її межами;
- Комунікація з учасниками та експертами проекту для забезпечення своєчасного виконання проектних завдань;
- Підготовка друкованих матеріалів;
- Виконання календарного плану проекту;
- Участь в підготовці програм та плануванні заходів в рамках проекту;
- Організація та контроль документообігу по проекту (договори, акти, рахунки);
- Допомога у підготовці фінансових та описових звітів в рамках проекту;
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта у сфері міжнародних відносин;
- Upper-Intermediate English та знання інших мов вітається;
- Грамотність та вільне володіння державною мовою;
- Відповідальність та пунктуальність, організаційні здібності;
- Готовність до ненормованого робочого графіка;
- Робота з соціальними мережами, Microsoft Office, включаючи Word, Excel, PowerPoint;
- Здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
- Готовність до частих відряджень в Україні та за кордоном.
Організація пропонує:
- цікаву роботу на постійній основі;
- оплачувану реалізацію ваших здібностей;
- роботу в креативній команді;
- можливість проявляти себе та пропонувати оптимальні рішення;
- можливість отримати нові професійні контакти і досвід;
- офіційне працевлаштування;
- конкурентну зарплату;
- можливість кар’єрного та професійного розвитку;
- комфортні умови праці в офісі біля Михайлівскої площі в місті Києві.
Надсилайте своє детальне CV ( українською чи англійською мовами) до 26 лютого 2021 року (включно) на адресу [email protected] з темою повідомлення «асистент проекту (прізвище)».