До 22 лютого — прийом заявок на безкоштовний масовий онлайн-курс для журналістів, які працюють з людськими історіями

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


148777427_10159451296909973_2537790204094494596_o
До 22 лютого — прийом заявок на безкоштовний масовий онлайн-курс для журналістів, які працюють з людськими історіями

Команда громадської організації «Media Development Foundation» за підтримки USAID створила масовий освітній онлайн-курс для українських журналістів з журналістики толерантності. 

Онлайн-курс «Журналістика толерантності: Як створювати матеріали для медіа без сексизму, дискримінації і стереотипів» допоможе розібратися, як етично та професійно висвітлювати історії людей, які стикаються з дискримінацією, зневажливим ставленням чи відвертим несприйняттям у нашому суспільстві. 

 «Проблеми вразливих груп населення — це теми одиночні, як правило, прив’язані до новинних приводів — акції, судові засідання, голосування. Але про системне висвітлення, особливо у масових виданнях, на жаль, не йдеться. 

Нам усім варто звернути свій погляд на людські локальні історії, на тих, хто має дуже мало шансів опинитися на перших шпальтах національних видань. Нам усім варто пам’ятати, що Україна — велика і різноманітна країна, у ній багато голосів і працювати, тримаючи в голові образ великої країни, а не маленької групи за вподобаннями у фейсбуці», — вважає експертка курсу Ангеліна Карякіна.  

У зйомках онлайн-курсу взяли участь провідні експерти та експертки з медіасектору, які працюють з вразливими групами населення: Ангеліна Карякіна із Суспільного, Андрій Баштовий із The Village, Марічка Паплаускайте з Reporters, Ольга Руденко з Kyiv Post та багато інших.  

Структура курсу:

  • 14 освітніх лекцій з відео та короткими конспектами лекцій
  • 3 інтерв’ю з відомими українськими редакторами й редакторками
  • Фінальний тест
  • 4-тижнева менторська програма для регіональних журналістів

 «Це спроба відверто і практично, із прикладами, поглянути на базові підходи у формуванні повістки наших медіа. Які теми є медійними, а які — ні? Чому? Які переконання та цінності мають ті, хто формують ту саму картину світу, яку споживає українська аудиторія. Мені здається, цей курс дає змогу замислитися над глибшими речима, ніж мовні конструкції та уживаність тих чи інших термінів. Це відверта розмова про те, якими насправді є ми, медійники, наш продукт, а відтак, і наша аудиторія», — розповідає Карякіна. 

Експерти курсу розібрали реальні медійні кейси і факапи, поділилися власними принципами у висвітленні чутливих тем, а також розповіли про правила, які допомагають їм створювати професійні та етичні матеріали. 

 «Сьогодні робота медіа з вразливими групами населення, без сумніву, більш розвинена, ніж сім-десять років тому, та до ідеалу ще далеко. Кожен матеріал —  невелика цеглинка у стіні, через яку до нас не доберуться гомофобія, ксенофобія та інше мракобісся. Цей онлайн-курс допоможе усвідомити, що завдяки своїй роботі, рано чи пізно, ви можете змінити щось у головах та у країні в цілому», — вважає головна редакторка сайту НВ Юлія МакГаффі.

В межах цього онлайн-курсу команда Media Development Foundation організовує 4-тижневу менторську програму для регіональних журналістів зі східних та південних областей країни. Всього буде три набори на програму (у березні, квітні і травні). 

Реєстрація на онлайн-курс за посиланням (ви отримаєте нагадування про старт курсу і доступ до закритої групи для учасників та учасниць): https://forms.gle/vzFHCVSv5VvQm6fh6.

Онлайн-курс буде у відкритому доступі з 16 лютого.

Реєстрація на участь у менторській програмі за посиланням: https://forms.gle/u3VBmcAcErXjSHCdA.

Результати відбору повідомлять до 22 лютого включно. 

Якщо у вас є уточнювальні запитання, пишіть на пошту координаторці програми: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на пошук постачальника послуг з виготовлення та розповсюдження інформаційних продуктів з метою забезпечення присутності українських культурних голосів у медіа країн Азії, Африки та Латинської Америки

Конкурс на закупівлю побутової та офісної техніки

Закупівля обладнання та розхідних матеріалів на 6 місяців для лабораторій Lviv Open Lab «Запит на цінові пропозиції (мультилотова закупівля)

Комплексна послуга з організації заходу у селищі Озера Гостомельської громади Київської області

Запит цінової пропозиції на постачання бензинових генераторів

Тендер щодо постачання товарів для забезпечення потреб дитячих просторів у Харківській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях