Тендер на закупку послуг щодо оцінювання базових показників та оцінки впливу кампанії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender business 2
Тендер на закупку послуг щодо оцінювання базових показників та оцінки впливу кампанії

У межах реалізації кампанії з інклюзивної інформації «Розмаїття діє», що фінансується Проєктом USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» (DG East), з метою підвищення помітності недопредставлених груп, як-от жінок, молоді, літніх людей, осіб з інвалідністю, ВПО , ЛГБТІ+ , членів ромської громади та інших етнічних меншин і ветеранів АТО у Східній Україні, ГО «Інтерньюз-Україна» проводить тендер на закупку послуг щодо оцінювання базових показників (baseline assessment) та оцінки впливу кампанії (аssessment of campaign impact).

Основною метою проєкту є створення комунікаційних матеріалів для Східної України з метою поширення демократичних цінностей: толерантності, розмаїття та інклюзивності як кроку на шляху до миру, майбутнього примирення та реінтеграції, а також загальної стабільності регіону. Ініціатива повинна сприяти розвитку більш інклюзивного та сталого суспільства в регіоні шляхом зміни поглядів і ставлення громадськості до недостатньо представлених груп, руйнування негативних стереотипів, об’єднання громади та підвищення її обізнаності про проблеми, потреби, перешкоди та виклики, які стоять перед недостатньо представленими групами.

Загальний фреймворк імплементації кампанії: 

(1) Оцінювання базових показників;
Проведення кампанії з інклюзивної інформації «Розмаїття діє»;
(2) Оцінка впливу кампанії.

Задля досягнення поставлених цілей та загальних результатів проєкту, в рамках реалізації кампанії ГО «Інтерньюз-Україна» проводить тендер на закупку послуг проведення ряду досліджень, серед яких:

(1) Оцінювання базових показників

Мета: за допомогою отриманих показників рівня толерантності та свідомості до недопредставлених груп визначити найбільш вразливі групи та ключові повідомлення, на основі яких ІУА зможе відрегулювати чорновий варіант стратегії кампанії.

Завдання: провести оцінювання для визначення базових показників рівня свідомості й толерантності до недостатньо представлених груп у Донецькій і Луганській областях.

Технічні деталі:

  • Конкретні пункти, на яких варто зробити особливий акцент під час оцінювання, будуть визначені замовником завчасно та надані виконавцю задля розробки детальної методології дослідження та опитувальника.
  • Оцінювання базових показників треба проводити за допомогою CAWI (комп’ютеризовані онлайн-інтерв’ю) — методу опитування з використанням інтернету.
  • Опитування можна розсилати електронною поштою або розмістити на веб-сайті — щонайменше 100 CAWI.
  • До опитування необхідно залучити представників недопредставлених груп, як-от жінок, молоді, літніх людей, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб (ВПО), лесбійок, геїв, бісексуалів, трансгендерів, інтерсексуалів плюс (ЛГБТІ+), членів ромської громади та інших етнічних меншин і ветеранів антитерористичної операції (АТО) у Східній Україні (Донецька та Луганська області).

Ключові елементи опитування 

В ході інтерв’ю необхідно отримати відповідь на такі питання:

  • Який початковий рівень свідомості й толерантності до недопредставлених груп у Донецькій і Луганській областях?
  • Чому рівень свідомості й толерантності знаходиться на даному рівні?
  • Які фактори впливають на формування упереджених ставлень до недопредставлених груп?
  • До яких груп рівень нетерпимості найвищий?
  • Які повідомлення варто транслювати населенню?

Очікуваний результат: аналітичний звіт за результатами опитування респондентів українською та англійською мовами.

Очікуваний термін надання послуг: квітень — травень 2021 року.

План реалізації

(2) Оцінка впливу кампанії

Мета: з’ясувати, які зміни в рівні свідомості й толерантності відбулися завдяки проведеній кампанії.

Завдання: на основі етапу (1) повторно провести (2) оцінювання наприкінці кампанії, щоб оцінити її вплив і охоплення рівня свідомості й толерантності до недостатньо представлених груп у Донецькій і Луганській областях.

Технічні деталі:

  • Відбудеться другий етап оцінювання базових показників для визначення можливої зміни рівнів свідомості й толерантності в Донецькій і Луганській областях як прямий або непрямий результат заходів у рамках кампанії.
  • Передбачається збір даних від тих самих респондентів, що й під час першого оцінювання базових показників: жінок, молоді, літніх людей, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб (ВПО), лесбійок, геїв, бісексуалів, трансгендерів, інтерсексуалів плюс (ЛГБТІ+), членів ромської громади та інших етнічних меншин і ветеранів антитерористичної операції (АТО) у Східній Україні (Донецька та Луганська області).
  • Використанням того ж методу (комп’ютеризовані онлайн-інтерв’ю) і тієї ж базової анкети — щонайменше 100 CAWI.
  • Опитування так само можна розсилати електронною поштою або розмістити на веб-сайті.
  • Необхідно визначити дельту (зміни) в основних сферах, у яких кампанія мала здійснити вплив. Головні висновки цього дослідження представити в оцінювальному звіті.

Ключові елементи опитування

В ході інтерв’ю необхідно отримати відповідь на такі питання:

  • Чи змінився рівень свідомості й толерантності до недостатньо представлених груп у Донецькій і Луганській областях?
  • Які елементи кампанії найбільше вплинули на зміну показників?
  • До яких груп недостатньо представлених груп рівень свідомості й толерантності населення підвищився?

Очікуваний результат: аналітичний звіт за результатами опитування респондентів українською та англійською мовами.

Очікуваний термін надання послуг: грудень 2021 року — січень 2021 року.

План реалізації

Організаційно-технічна інформація:

1. Складові тендерної пропозиції

  • Запропонований бюджет (форма бюджету надана вище).
  • Опис досвіду у сфері проведення досліджень.
  • Реєстраційні документи.

2. Строки надання тендерної пропозиції

  • Пропозиції приймаються до 23.59 25 березня 2021 р.
  • Заявку необхідно надіслати на [email protected] з темою листа «Тендер щодо оцінювання базових показників (baseline assessment) та оцінки впливу кампанії (аssessment of campaign impact)».

3. Правила оформлення тендерної пропозиції

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • оформлені українською мовою;
  • вчасно надані електронною поштою.

4. Вимоги до послуг та умови оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на імплементацію шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та Фізичні особи-підприємці (ФОП).

5. Критерії вибору переможців

  • Відповідність заявки потребам замовника і умовам тендерної документації.
  • Підтверджений досвід у сфері надання відповідних послуг.
  • Прийнятна ціна, передбачена бюджетом, та умови надання послуг.

6. Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені у Тендерній пропозиції.

7. Оприлюднення результату

Переможцю тендеру буде надіслано лист електронною поштою з відповідною інформацією та/або повідомлено про перемогу телефоном.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю обладнання для соціальної майстерні в м. Миколаїв

Відкритий тендер на закупівлю послуг з проведення тренінгів для співробітників організації

Запрошення до участі в тендері з пошуку івент-агенції(й) для співпраці протягом 2025 року

Тендер на розробку тренінгу «Участь громадськості в публічних консультаціях»

Запит щодо закупівлі плавучих захисних бар'єрів / Request for Procurement of floating Security Barrier

Конкурс на закупівлю меблів