Гарячі лінії психологічної допомоги та протидії насиллю
Карантин через пандемію COVID-19 загострює проблеми, яких зазнають діти та молодь, і збільшує потребу звертатися за допомогою віддалено.Карантин через пандемію COVID-19 загострює проблеми, яких ...
Додано:
Громадський Простір
Карантин через пандемію COVID-19 загострює проблеми, яких зазнають діти та молодь, і збільшує потребу звертатися за допомогою віддалено.
Карантин через пандемію COVID-19 загострює проблеми, яких зазнають діти та молодь, і збільшує потребу звертатися за допомогою віддалено. Нижче перелік гарячих ліній, які надають психологічну підтримку та консультації дітям, молоді та дорослим, які ними опікуються.
Гаряча лінія для жертв домашнього насильства
15-47 (з мобільного чи стаціонарного телефону)
Гаряча лінія працює на базі Урядового контактного центру, аби надавати психологічну допомогу потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам і дітям. Сервіс доступний цілодобово. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації
0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного телефону) або 116 123 (з мобільного)
Громадська міжнародна правозахисна організація Ла Страда-Україна надає безкоштовну, цілодобову та анонімну допомогу тим, хто піддається фізичному, психологічному, сексуальному чи економічному насильству. Постраждалі можуть отримати психологічну підтримку та консультації щодо того, як знайти безпечний вихід із складної ситуації.
Консультації можна також отримати онлайн:
- Skype: @lastrada-ukraine
- Facebook: @lastradaukraine
- Telegram: @NHL116123
- Email: [email protected]
Національна гаряча лінія для дітей та молоді
0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного телефону) або 116 111 (з мобільного)
Звернувшись на цю лінію, діти та молодь можуть анонімно отримати пітримку і поради щодо проблем в особистих стосунках, булінгу, непорозумінь з батьками, насильства чи жорсткого поводження. Крім того, дорослі можуть проконсультуватися з психологами, юристами та соціальними працівниками щодо випадків порушення прав дитини. Наразі лінія працює у будні з 12:00 до 20:00.
Консультації можна також отримати онлайн:
- Instagram: @childhotline_ua
- Facebook: @childhotline.ukraine
- Telegram: @CHL116111
Безоплатна правова допомога
0 800 213 103 (зі стаціонарних та мобільних телефонів)
Дорослі та діти постраждалі від домашнього насильства, люди, які опинилися у складних життєвих обставинах, люди з інвалідністю чи малозабезпечені сім’ї, внутрішньо переміщені особи, учасники бойових дій можуть безоплатно отримати правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань, допомогу зі складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних), а також допомоги у доступі до вторинної правової допомоги та медіації.
Психологічні консультації для підлітків Teenergizer
https://teenergizer.org/consultations/
Об’єднання підлітків Східної Європи та Центральної Азії Teenergizer безкоштовно та анонімно надає онлайн-консультації, завдяки яким можна отримати професійну допомогу від психологів та консультантів щодо будь-яких запитань: булінгу у школі, конфліктів з батьками, хвилювання щодо сексу, стресу перед іспитами, а також підтримку щодо виявленого ВІЛ-позитивного статусу.
Спеціальні гарячі лінії для мешканців східних областей
Гаряча лінія PIN
0 800 210 160
Міжнародна гуманітарна організація «Людина в біді» (People in Need, PIN) надає безкоштовні цілодобові психологічні консультації та направляє до основних інформаційних служб людей, які живуть уздовж лінії розмежування. Крім того, зателефонувавши за номером 0 800 210 174, можна дізнатися інформацію про наявну гуманітарну допомогу.
Мобільні бригади соціально-психологічної допомоги (схід України)
Мобільна бригада – спеціалізована служба підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Психологи, які працюють у мобільних бригадах, надають допомогу постраждалим від домашнього та гендерно зумовленого насильства, допомагають вийти із складної життєвої ситуації, вирішити проблеми у спілкуванні з близькими, а також консультують дітей та підлітків.
Зазвичай мобільна бригада надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації телефоном та/або з виїздом до місця перебування постраждалих осіб. Від початку пандемії COVID-19 і впровадження карантинних заходів консультації надаються телефоном або онлайн. Діяльність цих мобільних бригад соціально-психологічної допомоги на сході України за підтримки ЮНІСЕФ завдяки фінансуванню уряду США.
Контакти мобільних бригад:
- Бахмут
066-076-02-36 (Олена) - Волноваха
063-026-93-21 (Наталя)
099-366-63-12 (Ольга) - Костянтинівка
099-366-63-28 (Марина)
093-310-82-17 (Анастасія) - Краматорськ
099-366-63-48 (Анна)
099-006-02-92 (Олена) - Селидове
093 310 78 29 (Наталія) - Слов’янськ
093-379-20-91 (Лізавета)
099-366-63-29 (Марина)
- Кремінна
063-026-29-73 (Артем) - Новоайдар
099-366-64-43 (Ігор)
097-824-20-22 (Інна) - Попасна
093-949-54-52 (Римма)
099-328-25-06 (Олена) - Рубіжне
093-949-54-39 (Христина)
099-326-42-41 (Юлія) - Сєвєродонецьк
063-33-58-551, 050-475-83-115 (Наталія)
050-231-47-54 (Олена) - Станиця Луганська
099-366-63-11, 097-824-20-51 (Юлія)
Інформація про мобільні бригади соціально-психологічної допомог в інших областях України доступна на сайті Міністерства соціальної політики України за посиланням.
Джерело: ЮНІСЕФ.