Начальник відділу організаційного розвитку
ЗАВЕРШЕНО
Посада: начальник відділу організаційного розвитку
Департамент з організаційного розвитку та адміністрування у Міжнародний Благодійний Фонд “Карітас України”
Відбір резюме кандидатів: з 15.04.2021 по 16.04.2021 рр.
Співбесіди: з 19.04.2021 по 22.04.2021 рр.
Обов’язки:
- Координація робіт щодо впровадження Стандартів Менеджменту Caritas Internationalis у мережі Карітасу України
- Проведення періодичної оцінки спроможності регіональних організацій; надання консультацій локальним директорам щодо впровадження плану розвитку організації.
- Проведення внутрішніх аудиторських перевірок у тому числі і фінансових за запитом керівника
- Впровадження та підтримка системи імплементації проектів, що направлені на розвиток мережі та нарощування професійного потенціалу співробітників (розробка проектної пропозиції, бюджету; моніторинг імплементації проекту, збір даних, проведення оцінки роботи проекту (у тісній співпраці з менеджером з моніторингу та оцінювання); підготовка звітності).
- Пошук нових донорів для проектів організаційного розвитку
- Розробка інформаційних та методичних матеріалів , що стосуються навчання
- Створення бази партнерів, тренерів та навчальних центрів
- Розробка методології по визначенню показників успішності впровадження політик та процедур
- Контроль дотримання політик та процедур іншими підрозділами організації
- Виявлення проблемних зон та надання рекомендацій щодо вдосконалення існуючих систем, політик та процедур у мережі
- Впровадження стандартів та методології щодо управління, виявлення та зменшення ризиків (Risk management);
- Зобов’язуюсь дотримуватись всіх політик та процедур системи «Убезпечення» Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України».
Кваліфікаційні вимоги:
- Повна вища економічна освіта (облік та аудит)
- Досвід роботи у сфері операційного менеджменту від 3- х років.
- Досвід роботи у сфері організаційного розвитку (наявність сертифікатів)
- Досвід проведення оцінки спроможності роботи організацій
- Знання інструментів оцінки та розрахунку індикаторів успішності
Повинен знати:
- організаційну структуру управління організації;
- систему організації контролю за виконанням документів;
- управлінські технології;
- основи адміністративного, стратегічного, проектного менеджменту;
- організацію процесів стратегічного планування;
- порядок розробки та впровадження політик та процедур;
- управління циклом проектів;
- управління конфліктами;
- управління змінами;
- управління процесами;
- ключові аспекти циклу управління персоналом
- володіння англійською мовою не нижче середнього рівня;
- правила норми охорони праці, пожежної безпеки.
Повинен вміти:
- стратегічно мислити та планувати;
- відмінно спілкуватися українською мовою;
- вміти правильно презентувати продукт;
- правильно організувати роботу у відділі;
- працювати з колективом;
- правильно та зрозуміло ставити задачі підлеглим;
- управляти відділом.
Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист на [email protected].