Юрист. консультант, аналітик

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

резюме
Юрист. консультант, аналітик

Бондар Ольга Олександрівна

 

Дата народження:10.06.1989

Телефон: (093)6593811

E-mail : jur_zt@i.ua

 

 Бажаний рівень заробітної плати:  від 25 000 грн.

 Освіта:  Національна юридична академія імені Ярослава Мудрого (2006-2011 рр.) – денна форма навчання (факультет підготовки кадрів для органів юстиції).

 Досвід професійної та трудової діяльності:

 05.2019 – т.ч – юрист (Київ) (HoReCa, будівництво, земельна сфера)

- юридичне обслуговування господарських товариств, в тому числі розроблення внутрішніх документів господарського товариства (посадових інструкцій, наказів, штатного розпису, тощо);

- підготовка та узгодження з контрагентом договорів поставки, купівлі-продажу, надання послуг, підряду, попередніх договорів;

- представництво інтересів товариств перед державними органами (статистики, податкової, правоохоронних органів, Фонд держмайна) та перед іншими приватними компаніями.

- підготовка документів та реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів)

- підготовка документів для участі в земельному аукціоні;

- робота в системі Бітрікс, Aelita

 08.2018 р. – 03.2019 р. – юрист Laudis Law Firm (Київ) (будівництво, IT-сфера)

1) юридичне супроводження діяльності господарських товариств:

- реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;

- корпоративна робота (підготовка протоколів ТОВ щодо погодження значних правочинів, прийняття рішення про продаж частки Компанії, тощо)

- договірна робота (розроблення ВЕД договорів, договорів поставки, купівлі-продажу);

- претензійна робота (підготовка позовних заяв, процесуальних документів).

- підготовка статей щодо IT- сфери (http://itin.ua/content/author/olga-bondar.html)

 10.17 р.-  05.2018 р. – радник голови правління ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» (Київ) (перевезення вантажів на залізничному транспорті).

 Посадові обовязки:

Координація діяльності юридичного департамента (11 осіб):

  • претензійно-позовна робота;
  • договірна робота;
  • оформлення правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомості (будівлі, земельні ділянки);

представництво інтересів Компанії перед державними органами ( в т.ч. правоохоронними).

 07.15 р. – 08.17 р.– юрисконсульт ТОВ «СИСТЕМ ПАУЕР ІНЖИНІРИНГ»  (Київ) (альтернативна енергетика).

Посадові обовязки:

-        Надання юридичних консультацій з земельного, цивільного, господарського, кримінального законодавства;

-        Представництво інтересів Компанії в господарських та адміністративних судах усіх рівнів: формування правової позиції та стратегії захисту інтересів Компанії, самостійне ведення справ, в тому числі щодо оскарження бездіяльності органів державної влади та стягнення заборгованості за договорами підряду, поставки, позики із ціною позову більше 40 млн. грн;

-        Підготовка та подання скарг до Європейського суду з прав людини;

-        Організація реального виконання судових рішень по стягненню коштів територіальними органами Державної виконавчої служби України;

-         Підготовка протоколів Загальних зборів, протоколів Наглядової ради, протоколів Правління;

-       Підготовка та аналіз договорів;

-       Підготовка та реєстрація договорів про спільну інвестиційну діяльність;

-       Підготовка документів та реєстрація юридичних осіб, внесення змін до відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, реєстрація припинення юридичних осіб.

 11.15 р. – 04.2016 р. – помічник адвоката (Київ) .

 Посадові обовязки:

- складення процесуальних документів (позовних заяв, клопотань, запитів);

- підготовка юридичних справок, меморандумів;

- підготовка документів для реєстрації торгових марок;

- законопроектна робота.

- аналіз законодавства України та країн Європи в сфері адвокатури. Підготовка проекту змін до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».

 05.2015 р.- 06.2015 р. – в.о. начальника юридичного відділу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (Житомир)

 Посадові обов’язки:

  1. Організація і керівництво діяльністю відділу, вибудовування структури відділу, визначення напряму діяльності, розподіл посадових обов’язків та контроль за їх виконанням;
  2. Розробка внутрішніх нормативних актів;
  3. Правовий аналіз всіх представлених в юридичний відділ документів;
  4. Виконання окремих доручень керівництва;
  5. Розроблення та юридична експертиза договорів та інших правових документів;
  6. Взаємодія із виконавчою службою;
  7. Здійснення претензійно-позовної роботи;
  8. Аналіз та узагальнення земельного законодавства щодо можливості внесення змін в чинне законодавство для покращення роботи органу державної влади.
  9. Член Науково-технічної ради при Головному управлінні Держгеокадастру у Житомирській області.
  10. Співпраця з Держгеокадастром України щодо поліпшення роботи органу державної влади.

 10.2013 р. – 05.2015 р.- головний спеціаліст юридичного відділу Головного управління Держземагентства у Житомирській області (Житомир).

Посадові обов’язки:

  1. Ділове листування (надання правових консультацій із земельних відносин громадянам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, відповідним правоохоронним органам; відповіді за дорученням органів виконавчої влади та місцевого самоврядування);
  2. Надання консультацій з правових питань;
  3. Підготовка позовних заяв, претензій, апеляційних та касаційних скарг, письмових пояснень, заперечень, клопотань процесуального характеру;
  4. Розроблення та правова експертиза договорів, додаткових угод, внесення змін до них;

 

 12.2011 р. –  04.2013 р. – головний спеціаліст з питань легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції (Житомир).

 Посадові обов’язки:

  1. Прийом та консультація громадян з правових питань (щодо діяльності об’єднань громадян та юридичних осіб);
  2. Листування з організаціями, підприємствами, установами, громадянами з правових питань;
  3. Реєстрація громадських формувань (громадських організацій, профспілок, політичних партій, благодійних організацій, асоціацій органів місцевого самоврядування, асоціацій роботодавців, etc.), реєстрація змін, ліквідація;
  4. Проведення правової експертизи поданих документів на відповідність чинному законодавству;
  5. Проведення семінарів з питань легалізації об’єднань громадян;
  6. Робота з Єдиним реєстром громадських формувань;
  7. Взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань легалізації об’єднань громадян;
  8. Ведення діловодства.
  9. Сприяння МЮУ щодо належного функціонуванні реєстру речових прав на нерухоме майно на обласному рівні.
  10. Узагальнення та аналіз проблемних питань щодо функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань.

 Інші навички

  • Користувач MS Word, Liga, ресурси Internet;
  • Вільне орієнтування в законодавстві;
  • Досвід співпраці із засобами масової інформації (виступи на радіо);
  • Вміння працювати з офісною оргтехнікою.

 Володіння мовами:

Українська, російська – вільно;

Англійська – середній рівень.

 Особисті якості:

  1. Активна життєва позиція;
  2. Висока працездатність, вміння працювати з великим об’ємом інформації, досвід роботи в умовах підвищеної складності та навантаження;
  3. Самостійне прийняття рішення в рамках своєї компетенції;

 

22 серпня 2019 року отримала свідоцтво про успішне складення екзамену з адвокатури. Маю намір в найближчий час проходити стажування.

 

 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів

Провідний фахівець/чиня з закупівель

Фахівець/чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Оголошено конкурсний відбір фахівців для проведення тренінгу з Microsoft Excel

Провідний/на спеціаліст/ка із розвитку бізнесу

Керівни/ця Напряму з Відновлення