Розробка та втілення в життя комунікативної стратегії організації
ЗАВЕРШЕНО
Термін подачі тендерних пропозицій: 12 травня 2021
Організація, яка замовляє послугу: Благодійна організація “Благодійний фонд “ЦЕНТР РЕАДАПТАЦІЇ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ “ЯРМІЗ”
Адреса: 01001, м. Київ , провулок Музейний, 6, поверх 3
Максимальна сума тендеру (грн): 75 000,00
Програма, в рамках якої замовляється послуга : «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства»
Види послуг: тренінги, консультації
Опис
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ “БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД “ЦЕНТР РЕАДАПТАЦІЇ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ “ЯРМІЗ” - це Центр для ветеранів та ветеранок АТО/ООС, їх родин, в тому числі родин, які зазнали втрат. Допомога має нематеріальний характер та спрямована на моральну підтримку шляхом проведення різноманітних заходів, націлених на психологічну, спортивну, соціальну реабілітацію та реінтеграцію.
У минулому році, за підтримки ІСАР Єднання, у межах гранту з організаційного розвитку ОГС (2019-2024, Проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”) Центр ЯРМІЗ сформував стратегію розвитку організації на 2020-2025 рр.; операційний план на 2020 рік; внутрішні політики, що регламентуватимуть роботу, облік та звітність з організаційного розвитку. Це дало змогу чітко визначитися із місією та візією органзації, сформувати план організаційного розвитку, який на сьогодні успішно втілюється у життя.
Тому, на даному етапі розвитку організації важливо побудувати комунікативну стратегію, яка б допомогла мобілізувати не лише ветеранську спільноту, а й ключових стейкхолдерів: сформувати правильні меседжі для цільових груп, віднайти ефективні інстументи та канали комунікації із цільовими партнерами, розповісти про себе владі, донорам та потенційним партнерам як про системну платформу та якісну організацію.
Грунтуючись на організаційному плані розвитку, ініціатори проєкту планують розробку та впровадження комунікативної та SMM – стратегії організації, розробку бренд-буку та візуальної комунікації, медіапартнерства та міжгалузевої взаємодії, вироблення заходів покращення внутрішньої комунікації та ін.
Для вирішення цих питань вважаємо за необхідне залучити експерта з комунікації.
За умови успішного проходження грантового конкурсу з організаційного розвитку ОГС (2019-2024, Проєкт USAID “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства”), кошти гранту заплановано витратити на:
- проведення трьох 1-денних тренінгів ;
- отримання 20 годин онлайн консультацій;
- отримання менторської підтримки з боку Провайдера протягом 2 місяців (щонайменше 8 онлайн зустрічей тривалістю по 2 години).
Очікуваний результат:
Комунікативна стратегія, SMM – стратегія, контент-план на 2021 рік, бренд-бук організації, політики внутрішньої комунікації в організації.
Вимоги до виконавців
досвід діяльності в ції галузі більше 5-ти років;
наявність успішних кейсів у ції діяльності;
програма найкраще відповідає потребам організації;
рейтинг на порталі cd-platform.org.
Перелік документів, які очікуємо:
- Резюме із зазначення попереднього досвіду в проведенні тренінгів з розробки PR-стратегії неурядових організацій;
- Попередній план проведення тренінгів з комунікації;
- Лист зацікавлення та цінову пропозицію;
- Контакти рекомендодавців, що співпрацювали з Провайдером та можуть надати відгуки від співпраці
Терміни надання послуги:
червень – жовтень 2021 року
Тематики
Організаційний розвиток
Для кого надаватиметься послуга?
Члени НГО, співзасновник та волонтери
Контактна особа
Пальоха Віталіна (0675747007), [email protected]
Кількість учасників
до 12 осіб