Тендер на закупку рамок для оформлення мініекспозицій
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на поставку алюмінієвих клік-систем формату А3 для оформлення мініекспозицій у межах проєкту із забезпечення експертного та організаційного супроводу діяльності, спрямованої на посилення комунікаційної спроможності українського парламенту, який реалізується в межах Програми USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа.
Заявки на участь у тендері приймаються до 23:59 20 травня 2021 року на пошту [email protected]
Мета: закупка алюмінієвих клік-систем формату А3 для оформлення мініекспозицій.
Опис: рамка клік-системи для постера А3.
Матеріал: метал.
Колір: срібло.
Розміри: 297×420 мм.
Терміни надання послуг: до 30 травня 2021 року.
Складові тендерної пропозиції:
- Запропонований бюджет;
- Опис досвіду у виготовленні подібних продуктів;
- Реєстраційні документи.
Строки на надання тендерної пропозиції
Заявки на надання послуг приймаються до 23:59 20 травня 2021 року. Заявку необхідно надіслати електронною поштою на адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупку рамок».
Правила оформлення тендерної пропозиції
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- Оформлені українською мовою;
- Закріплені підписом і печаткою;
- Вчасно надіслані електронною поштою.
Вимоги до послуг та умови оплати
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг і кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).
Для юридичних осіб: реєстраційні документи (скан-копії Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію, свідоцтва платника ПДВ (витягу з реєстру платників ПДВ) та/або свідоцтва про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства).
Критерії вибору переможців:
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації;
- Підтверджений досвід у сфері надання відповідних послуг;
- Прийнятна ціна (передбачена бюджетом на продукти) та умови надання послуг.
Визначення переможців
Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені в Тендерній пропозиції.
Оприлюднення результатів
Переможцю тендеру буде надісланий лист електронною поштою з відповідною інформацією, і/або повідомлено про перемогу телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Анастасії Чупіс, координаторки проєкту за електронною адресою: [email protected].