Тендер на закупку рамок для оформлення мініекспозицій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender2
Тендер на закупку рамок для оформлення мініекспозицій

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на поставку алюмінієвих клік-систем формату А3 для оформлення мініекспозицій у межах проєкту із забезпечення експертного та організаційного супроводу діяльності, спрямованої на посилення комунікаційної спроможності українського парламенту, який реалізується в межах Програми USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа.

Заявки на участь у тендері приймаються до 23:59 20 травня 2021 року на пошту [email protected]

Мета: закупка алюмінієвих клік-систем формату А3 для оформлення мініекспозицій.

Опис: рамка клік-системи для постера А3.

Матеріал: метал.

Колір: срібло.

Розміри: 297×420 мм.

Терміни надання послуг: до 30 травня 2021 року.

Складові тендерної пропозиції:

  • Запропонований бюджет;
  • Опис досвіду у виготовленні подібних продуктів;
  • Реєстраційні документи.

Строки на надання тендерної пропозиції

Заявки на надання послуг приймаються до 23:59 20 травня 2021 року. Заявку необхідно надіслати електронною поштою на адресу [email protected] з темою листа «Тендер на закупку рамок».

Правила оформлення тендерної пропозиції

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • Оформлені українською мовою;
  • Закріплені підписом і печаткою;
  • Вчасно надіслані електронною поштою.

Вимоги до послуг та умови оплати

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг і кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДИ) і реєстраційні документи (скан-копії свідоцтва про реєстрацію ФОП, витяг із державного реєстру, свідоцтво платника єдиного податку).

Для юридичних осіб: реєстраційні документи (скан-копії Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію, свідоцтва платника ПДВ (витягу з реєстру платників ПДВ) та/або свідоцтва про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства).

Критерії вибору переможців:

  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації;
  • Підтверджений досвід у сфері надання відповідних послуг;
  • Прийнятна ціна (передбачена бюджетом на продукти) та умови надання послуг.

Визначення переможців

Відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями, які зазначені в Тендерній пропозиції.

Оприлюднення результатів

Переможцю тендеру буде надісланий лист електронною поштою з відповідною інформацією, і/або повідомлено про перемогу телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Анастасії Чупіс, координаторки проєкту за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)