Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender-900x600
Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 18 травня 2021 року.

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: забезпечення логістичних заходів, які будуть опроводитися Організатором у 2021 р.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:

До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, а саме готелі та конференц-сервісні комплекси у м. Києві та поблизу Києва, які можуть забезпечити комплексну логістику як одноденних тренінгів, так і кількаденних заходів,  включаючи харчування та проживання учасників у кількості до 90 осіб в одній локації.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

3. Вимоги щодо умов проживання та місця проведення Заходів:

Місце проживання і проведення Заходів мають збігатися. Бажане місце проведення Заходів: м. Київ з можливістю організації в інших містах України. 

  1. Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок дводенного Заходу:
  • Надання конференц-зали на 25 осіб (по 9 годин на добу).
  • Проживання 20 осіб у двомісних номерах.
  • Сніданок 20 осіб – 2 (два).
  • Обід 25 осіб – 2 (два).
  • Вечеря 20 осіб – 1 (одна).
  • Кава-пауза на 25 осіб – 2 (дві) звичайні + 2 (дві) посилені.
  • Вода для учасників на 2 дні – 25 осіб.
  • Роздаткові матеріали (папка, ручка, блокнот, бейдж) – 25 осіб.
  • Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
  • Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
  • Податки та збори.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  1. Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення Заходів.

  1. Вимоги до звіту про проведення Заходів:

Виконавець Заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду. 

Винагородою переможцю тендеру буде розміщення замовлень 2021 р. на послуги з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Кінцевий термін надання заявок –  1 червня 2021 р.

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail:  [email protected]

Контактна особа:

Яновська Оксана Анатоліївна

тел.: +38 (050)4493409;

е-mail: [email protected] 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Відкрита закупівля послуг з розробки дизайну та створення сайту, який представлятиме молодіжну столицю Європи

БО TBPeopleUkraine оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю будівельних робіт

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на подання концептуальних документів для реалізації ініціатив щодо покращення продуктивності сільського господарства в Україні

Тендер продовжено: послуги з розробки онлайн гри

Тендерне оголошення для закупівлі будівельних матеріалів/ інструментів