Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


tender-900x600
Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 18 травня 2021 року.

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: забезпечення логістичних заходів, які будуть опроводитися Організатором у 2021 р.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:

До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, а саме готелі та конференц-сервісні комплекси у м. Києві та поблизу Києва, які можуть забезпечити комплексну логістику як одноденних тренінгів, так і кількаденних заходів,  включаючи харчування та проживання учасників у кількості до 90 осіб в одній локації.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

3. Вимоги щодо умов проживання та місця проведення Заходів:

Місце проживання і проведення Заходів мають збігатися. Бажане місце проведення Заходів: м. Київ з можливістю організації в інших містах України. 

  1. Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок дводенного Заходу:
  • Надання конференц-зали на 25 осіб (по 9 годин на добу).
  • Проживання 20 осіб у двомісних номерах.
  • Сніданок 20 осіб – 2 (два).
  • Обід 25 осіб – 2 (два).
  • Вечеря 20 осіб – 1 (одна).
  • Кава-пауза на 25 осіб – 2 (дві) звичайні + 2 (дві) посилені.
  • Вода для учасників на 2 дні – 25 осіб.
  • Роздаткові матеріали (папка, ручка, блокнот, бейдж) – 25 осіб.
  • Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
  • Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
  • Податки та збори.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  1. Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення Заходів.

  1. Вимоги до звіту про проведення Заходів:

Виконавець Заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду. 

Винагородою переможцю тендеру буде розміщення замовлень 2021 р. на послуги з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2021 р.

Кінцевий термін надання заявок –  1 червня 2021 р.

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail:  [email protected]

Контактна особа:

Яновська Оксана Анатоліївна

тел.: +38 (050)4493409;

е-mail: [email protected] 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді