Максимум користі від Instagram: добірка порад для сучасних НУО
Безсумнівно, Instagram сьогодні — це потужний комунікаційний інструмент. Станом на 2021 рік платформа налічує понад мільярд користувачів та продовжує зростати. Серед найвідоміших соціальних мереж ...
Додано:
Громадський Простір
Безсумнівно, Instagram сьогодні — це потужний комунікаційний інструмент. Станом на 2021 рік платформа налічує понад мільярд користувачів та продовжує зростати. Серед найвідоміших соціальних мереж лише Facebook та YouTube мають більшу кількість юзерів.
Трішки цікавої статистики:
- Instagram має дуже високий рівень взаємодії з користувачами — середній коефіцієнт взаємодії 1,22 відсотка. У порівнянні з Facebook, це в чотири рази більше взаємодії.
- У соцмережі все ще домінують покоління Z та міленіали.
- Пости-каруселі (Carousel) мають найвищий рівень залучення (1,94%), за якими йдуть зображення (1,74%) та відео (1,45%). І це виявилося досить несподіваним, враховуючи те, що про “Каруселі” говорять не так сильно, ніж, скажімо, про Stories.
- Найпопулярнішим дописом в Instagram станом на червень 2021 року за кількістю вподобань є допис із фото простого курячого яйця. Тільки уявіть — 55 мільйонів лайків ⇓
Навіщо громадській організації використовувати той Instagram? Ось кілька переваг:
- Висока залученість користувачів
Як вже зазначалося, Instagram має дуже високий рівень взаємодії з користувачами. Інстаграмери часто перевіряють мережу, і часто — кілька разів на день, та взаємодіють із постами значно частіше, ніж в інших соцмережах. Тому, якщо правильно використовувати Instagram, то можна попасти в мережу активних, зацікавлених та пристрасних прихильників та донорів/благодійників.
- Молодша аудиторія
Аудиторія Instagram переважно молода, жіноча та відносно глобальна. Це означає, що ви можете отримати доступ до всіх своїх юних донорів/благодійників та прихильників в одному місці. Це особливо важливо, якщо покоління Y та Z є вашою цільовою аудиторією.
- Дуже візуально
Instagram — це все про фотографії та відео. Візуальний контент ефективніше залучає користувачів та викликає емоції та реакцію, особливо у порівнянні з текстом. Візуальний контент також посилює ваш сторітелінг. Як відомо, для НУО розповідання історій є надзвичайно потужним інструментом для брендингу та збору коштів, у порівнянні з іншими.
- Швидко та в реальному часі
Instagram — це відхід від традиційних графіків, інфографік та великого контенту, представленого у “звичайних” матеріалах, таких як ваш блог/сайт чи щорічний звіт. Користувачам дійсно подобається швидка, свіжа інформація, що дозволяє побачити внутрішній робочий процес вашої організації. Але ви можете зробити ще більше, наприклад, постити щось у “реальному часі”, завдяки чому користувачі відчуватимуть ще більший зв’язок.
Однак це лише деякі з багатьох переваг використання Instagram і те, що мережа може принести вашій організації.
Ось 10 найкращих порад, щоб отримати максимум користі від Instagram:
1. Підпишіться на Instagram Business Tools
Перш ніж щось робити, підпишіться на Instagram Business Tools. Це безкоштовний сервіс, що надасть вам кілька корисних інструментів, до яких у вас немає доступу в особистому акаунті.
Наприклад, ви можете отримувати в режимі реального часу кількісні показники того, наскільки ефективні ваші історії та прорекламовані публікації протягом дня, а також уявлення про ваших фоловерів та їх взаємодію з вашими публікаціями та історіями.
Ви також можете додати інформацію про свої години та контактну кнопку. З чого розпочати — дивіться тут.
2. Зробіть так, щоб ваш профіль вигідно вирізнявся
Для своєї фотографії профілю виберіть щось, що приваблює візуально та представляє вашу організацію. Переконайтеся, що її легко впізнати як з мобільних телефонів, так і з комп’ютерів.
Ваш опис, що відповідає тону голосу та настрою бренду, має бути цікавим та привабливим.
Завжди додавайте посилання у своє Bio (опис). Воно повинно вести до вашої поточної кампанії зі збору коштів — або до вашого вебсайту, якщо на цей момент жодної кампанії не відбувається. Ви можете посилатися на цей лінк пізніше, коли публікуєте зображення чи історії.
3. Продумайте стратегію для Instagram
Що хоче досягти ваша громадська організація? Відповідь на це питання має стимулювати решту процесу.
Як ваш обліковий запис в Instagram вписується в решту комунікаційної стратегії, і як він впишеться в інші ваші облікові записи в соціальних мережах, такі як Facebook або YouTube?
Визначте, хто керуватиме обліковим записом — це буде одна людина чи кілька. Користувачі можуть переключатися між бізнесовими та особистими обліковими записами, не виходячи з системи.
Нарешті, встановіть конкретні та вимірювані цілі для свого облікового запису в Instagram (наприклад, певну кількість підписників або певний показник кліків).
4. Визначтесь зі своїм каналом
Instagram — це надзвичайно візуальна платформа, і користувачі стають все більш вимогливими до якості розміщених зображень. Окрім того, що ви публікуєте якісні та привабливі зображення, було виявлено, що канали, які є більш послідовними та конкретними, спрацьовують краще, ніж профілі, де є “трохи всього”.
Редагуйте свої фотографії в одному стилі, використовуючи наперед встановлені VSCO або Lightroom (якщо ви більш просунуті), або просто використовуйте один і той самий фільтр в Instagram на всіх своїх фотографіях, щоб вони виглядали узгоджено та відображали однаковий настрій бренду. Це не означає, що ви не повинні змішувати типи контенту, який ви публікуєте — постіть все — від надихаючих цитат гендиректора до фотографій про добре зроблену роботу НУО.
І не забувайте стежити за тим, щоб ваші публікації були послідовними. Це означає: публікуйте регулярно та приблизно в один і той же час щодня. Ось кілька інструментів, якими ви можете покращити свої публікації в Instagram:
- Snapseed
- VSCO
- Канва
- Instaquote
Професійна підказка: якщо хочете бути послідовними у публікаціях, спробуйте інструменти для планування (наприклад, Buffer, Hootsuite, Sprout Social тощо).
5. Пишіть привабливі підписи
Хоча Instagram — це про візуальний контент, але підписи стають все більш важливими. Не дозволяйте, щоб вони були посередніми.
Чому підписи стають як ніколи важливими? Новий алгоритм Instagram, як правило, надає перевагу публікаціям, які залучають багато людей. Коли публікація отримує масу лайків, коментарів та поширень, це сигналізує мережі, що це високоякісний контент, який можуть побачити й інші користувачі. А підписи — це ключик для залучення користувачів.
Не існує “золотого правила” для написання вражаючих підписів в Instagram. Таки доведеться зробити багато спроб і помилок, поки знайдете підписи, на які ваша аудиторія найкраще реагує. Підписи в Instagram можуть варіюватися від коротких-приємних до довших, поглиблених історій (підпис в Instagram може бути до 2200 символів).
Ось декілька коротких порад:
- Попросіть своїх прихильників зробити якусь дію: клікнути на лінк у вашому дописі, пожертвувати гроші, відповісти на запитання, позначити друга, використати ваш фірмовий хештег та багато іншого (однак не робіть це у кожному дописі).
- Починайте підписи з важливих деталей, оскільки після 3-4 рядків тексту підпис в Instagram скорочується.
- Тегайте інших користувачів і використовуйте відповідні хештеги (специфічні для вашої аудиторії та їх інтересів).
6. Публікуйте історії в Instagram
Щодня понад 500 мільйонів людей використовують Instagram Stories. Історії (сторіз) — це функція Instagram, схожа на Snapchat, для створення фото та відео, які зникають через 24 години після публікації. Цей тип контенту ще називають ефемерним (тобто, швидкоплинним).
Ефемерний контент став надзвичайно популярним, оскільки аудиторія перенасичена надто відполірованим контентом. Люди все більше хочуть справжності. Одне із досліджень показало, що 86% споживачів вважають справжність (автентичність) ключовою, коли вибирають організацію для лайків та підтримки.
Використовуйте Instagram Stories, щоб:
- надати свіжу інформацію своїм фоловерам;
- ділитися тим, що ‘за кадром’;
- проводити конкурси;
- висловити вдячність фоловерам;
Та ще багато всього!
Публікуйте історії в Instagram щодня, в ідеалі пару разів на день, щоб не втрачати своїх фоловерів.
7. Використовуйте весь потенціал Instagram історій
Окрім публікації історій в Instagram, доцільно використовувати увесь потенціал Instagram Stories, зокрема:
- додавання хештегів до ваших історій;
- додавання наклейок про місцеперебування до ваших історій;
- використання стікерів (наліпок);
- використання опитувань;
- додавання посилань;
- використання гіфок;
- додавання своїх Instagram постів до історій;
- репостинг історій інших користувачів, у яких вас згадали;
- додавання музики до ваших історій;
- використання додатку Boomerang;
І не забувайте про функцію Instagram Story Highlights (Актуальне). Story Highlights — це колекції зображень та відео, які можна “прикріпити” до свого профілю в Instagram на невизначений час. На відміну від історій, які зникають через 24 години, Story Highlights можна використовувати для демонстрації найважливішої інформації, оновлень, кампаній тощо.
Функція історій може багато що запропонувати, тому регулярно міксуйте наявні варіанти, щоб залучати та зацікавлювати прихильників.
8. Не забувайте про хештеги
Як і в Twitter, хештеги важливі для успішності вашої організації в Instagram.
Хештеги — це, по суті, ключові слова, що служать засобом пошуку, коли цільова аудиторія щось шукає. А ще — вони є чудовим способом для класифікації вашого контенту в Instagram та допомагають його віднайти.
Дописи в Instagram, принаймні з одним хештегом, мають залученість на 12,6 % більше, ніж дописи взагалі без хештегів. Використання хештегів має вирішальне значення, якщо ви хочете, щоб вас знайшли та щоб кількість підписників й залученість збільшилися.
Ось кілька основних порад щодо використання хештегів:
- Створюйте спеціальні хештеги для різних кампаній і заохочуйте користувачів використовувати їх у своїх постах.
- Що стосується кількості хештегів, то дебати все ще тривають. У кожній публікації в Instagram можна використовувати до 30 хештегів. Деякі кажуть, що це схоже на спам, але дослідження показують, що якщо хештегів менше ніж 11, то залучення буде незначним.
- Використовуйте мікс непопулярних та популярних хештегів.
- Регулярно взаємодійте з хештегами, які ви самі використовуєте, коментуючи інші публікації.
- Зберігайте хештеги у блокноті на своєму телефоні, щоб не вводити їх кожного разу.
Ви також можете використовувати хештеги для краудсорсингових зображень, підвищення обізнаності щодо певних питань та збільшення пожертв.
9. Взаємодійте зі своїми фоловерами
Незалежно від якості ваших фотографій або креативності ваших історій, ваш Instagram не буде рости, і ви не зможете використовувати його на повну, якщо не будете взаємодіяти зі своїми фоловерами.
Пряме спілкування з прихильниками — найкращий спосіб взаємодії з ними:
- Швидко реагуйте на коментарі до всіх ваших фотографій та відео.
- Тегайте інші облікові записи у своїх публікаціях (як на фотографіях, так і в підписах).
- Використовуйте функції Instagram Stories, такі як опитування та запитання, щоб збирати ідеї від фоловерів та відповідати на їх запитання.
- Напряму дякуйте своїм прихильникам за їх пожертви та підтримку.
- Робіть публікації послідовно.
- Організовуйте лайви (відео в прямому ефірі).
- Створіть хештег для своєї кампанії (намагайтеся, щоб він був коротким та переконайтеся, що він включатиме назву вашої організації), а потім попросіть своїх фоловерів зробити фото, відповідно до ваших інструкцій, та використати ваш фірмовий хештег.
Спробуйте частенько відвідувати облікові записи своїх фоловерів, ставте їм лайки та коментуйте фотографії. Таким чином ваші прихильники відчують, що їх цінують та визнають.
Ще однією перевагою взаємодії із прихильниками, особливо за допомогою хештегів, є отримання контенту, створеного користувачами (UGC). Ви можете розміщувати відео та фото своїх прихильників у своєму профілі. Це підвищує довіру та надійність серед інших ваших фоловерів. Люди довіряють людям більше, ніж брендам, навіть якщо вони є НУОшками.
10. Використовуйте заклик до дії
Заклик до дії є необхідними, якщо ви хочете перетворити свою присутність у соцмережах на активні форми підтримки (наприклад, волонтерство, пожертви чи підтримку кампаній).
Як зазначалося раніше, не можна розміщувати гіперпосилання в підписах, однак, ви точно можете це зробити у своєму Instagram Bio. У вас має бути достатньо дописів — де доречно — із закликами до дії. Запросіть фоловерів відвідати блог/сайт вашої НУО, зареєструватися у волонтери для збору коштів, або просто зробити пожертву.
Не забувайте періодично проводити A/B тестування, щоб визначити, які ключові фрази та посилання дають результати.
Професійна порада: Подумайте про використання реклами в Instagram. Реклама в Instagram виглядає майже як звичайні фотографії у стрічці користувача. Оскільки Instagram належить Facebook, ви можете керувати рекламою в одному місці. Пройдіться по Facebook ad manager (Управління Рекламою), щоб ознайомитися з усіма способами просування реклами на обох платформах.
Це лише деякі важливі поради для вашої НУО в Instagram. Не забувайте стежити за процесом публікації, а також відстежувати час публікацій, щоб дізнатись, які дні та години охоплюють більше аудиторії. Використовуйте Instagram Insights, щоб отримати більше інформації про способи взаємодії користувачів із вашим контентом.
Instagram відкрив багато перспектив для НУО: дозволяючи донорам безпосередньо заглянути у життя бенефіціарів, забезпечуючи швидкий та простий збір коштів, та надаючи можливість безперешкодної трансляції з віддалених та небезпечних місць.
Якщо продумано та стратегічно використовувати Instagram, він може стати чудовим способом досягнення та залучення потенційних благодійників, волонтерів та активістів для вашої НУО.
Якщо ви не завзятий користувач/ка соціальних мереж, процес може здатися заплутаним або лячним. Однак, як і все інше, ви можете вивчити Instagram. І дуже ймовірно, що воно того варте.
За матеріалами:
Top 10 Instagram Tips for the Modern Nonprofit (2021)
The most important Instagram statistics you need to know for 2021
Most popular social networks worldwide as of April 2021, ranked by number of active users