Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)
ЗАВЕРШЕНО
Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
Умови роботи: трудовий договір, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м.Київ.
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
- інформаційний та медіа супровід АМУ;
- виконання функцій прес-секретаря;
- робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
- організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
- підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
- організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
- підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
- супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність АМУ;
- здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
- моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;
- ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ у соціальних мережах.
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
- досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
- досконале знання української ділової мови;
- відмінні навички письмового та усного спілкування;
- навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
- комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
- комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
- вміння працювати в команді;
- вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
- знання англійської мови вітається та може бути перевагою.
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected] не пізніше 20 версеня 2021 року до 18.00.
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 19 вересня 2021 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].