Учасники тендеру: організації, або фізичні особи-підприємці, які працюють в сфері забезпечення офісів канцелярськими та супутніми офісними товарами та мають досвід з надання зазначених послуг неприбутковим громадським організаціям та благодійним фондам. За результатами тендеру буде обрано декілька постачальників канцелярських товарів.
Обсяг роботи та терміни
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним постачальником буде укладено договір, за яким протягом року постачальник забезпечуватиме офіс УЖФ та заходи, які проводить Фонд (конференції, семінари, тренінги), необхідними канцелярськими та офісними товарами.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
· досвід роботи у сфері забезпечення офісів канцелярськими товарами не менше 3 років;
· досвід співпраці з неприбутковими громадськими організаціями та благодійними фондами;
· позитивний імідж та надійна ділова і професійна репутація;
· здатність виконувати поставки товарів у визначені терміни, іноді доволі стислі.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати:
1. Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, розрахунок вартості товарів та умови співпраці;
2. Для фізичних осіб-підприємців – документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги в рамках цього тендеру. Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 26 серпня 2021 року включно із позначкою до теми листа «Тендер: Канцтовари».