Посібник “Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду?”

Посібник "Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів"У посібнику експерти з SMM підготували ТОП 12 порад ...

238821934_1686635445006385_5150444910028679905_n

Людмила Гуляєва

ПосібникШвидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів

У посібнику експерти з SMM підготували ТОП 12 порад користувачам соціальних медіа, як налагодити «контакт» з цільовою аудиторією в соціальних мережах та успішно застосовувати соціальні мережі як інструмент для розвитку організації або особистого розвитку приватної особи. Видання стане в нагоді організаціям, експертам з маркетингу та приватним особам, що користуються соціальними мережами або розглядають питання щодо доцільності їх використання для особистого розвитку чи розвитку організацій/проєктів майбутньому.

Посібник у вільному доступі (перегляд, скачування) розміщений за посиланням

Публікація підготовлена в Академії праці, соціальних відносин і туризму в рамках міжнародного проєкту «SMM4WIN: Навички маркетингу в соціальних медіа для посилення інклюзії та зайнятості молодих людей з інвалідністю» (№ 2019-2-PL01-KA205-066133) грантової програми ЄС Erasmus +. 


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

Інформаційний буклет для людей поважного віку «Доступно про органи юстиції»

Результати моніторингу держзакупівель в Херсонській області за жовтень 2024 року

Сприятливий бізнес-клімат – ключовий чинник збереження бізнесу у громаді та залучення нових інвесторів

Залучення жителів до стратегічного планування: коли кожна думка має значення

Перше місце за доброту або чим вразила команда «Пряна Казка»

Роль соціального підприємництва у розвитку громад: приклад Solar Hope як соціальне підприємництво може трансформувати громади