Що вміють громади після двох модулей Школи МЕР?
10 серпня закінчився другий модуль школи місцевого економічного розвитку для територіальних громад. Школа МЕР розрахована на 6 місяців навчання та розглядає такі теми:сталий економічний розвиток. ...
Додано:
Альона Кара
10 серпня закінчився другий модуль школи місцевого економічного розвитку для територіальних громад. Школа МЕР розрахована на 6 місяців навчання та розглядає такі теми:
- сталий економічний розвиток. Планування та реалізація;
- залучення додаткових ресурсів для місцевого розвитку. ДФРР, грантові програми, інвестиції;
- роль інвестора в місцевому економічному розвитку, та кращі практики взаємодії з бізнесом;
- заключний офлайн-етап «Форум оцінки інвестиційної спроможності громад».
Під час першого етапу учасники познайомились із різновидами стратегічного планування, навчились методам збору даних та різним видам аналізу .Команди учасників попрактикувалися в SWOT-TOWS аналізі інвестиційної привабливості, який проводили для своїх громад Разом із експертами Центру “Ейдос” представники територіальної громади склали власний соціально-економічний профіль.
Другий модуль був присвячений пошуку додаткових ресурсів. Учасники прослухали лекції та мали ряд домашніх завданнь: напрацювати ідеї для потенційних грантових заявок, скласти список кредитних ресурсів якими можуть скористатися для місцевого економічного розвитку. Основним завданням було розробити модель фінансування місцевого економічного розвитку у своїй громаді на найближчі три роки.
“Під час цього домашнього завдання громади працювали з фінансовим плануванням. Кожна громада зробила презентацію в якій описала заходи, які вони хочуть реалізувати в найближчі три роки та обґрунтувала їх відповідність цілям місцевого економічного розвитку. Експерти Центру Ейдос консультували учасників щодо розробки документу, зокрема звертали увагу на важливість повноти описання моделі, в частині орієнтовних строків реалізації, бюджетів та джерел фінансування. Робився акцент на використанні різних інструментів фінансування: бюджетних, інвестиційних, кредитних та грантових.”. – Зазначає аналітик та експерт Школи МЕР Валентин Потеруха.
Наразі вже розпочався третій модуль школи під час якого команди вивчають роль інвестора в місцевому економічному розвитку та розглядають кращі практики взаємодії громад із бізнесом.
Після закінчення школи місцевого економічного розвитку учасники будуть мати розроблені проєкти документів:
- Соціально-економічного профілю громади;
- Моделі фінансування МЕР на найближчі 3 роки.;
- “Інвестиційний паспорт” як інструмент залучення інвестицій, який буде представлено на фінальному офлайн заході.
Школа місцевого економічного розвитку проводиться Центром“Ейдос” за підтримки партнерів Friedrich Naumann Foundation Ukraine and Belarus!