Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія vacancy робота
Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проєкту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та співпрацю», що реалізується АМУ за сприяння Програми  «U-LEAD з Європою», оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера)

Умови роботи: трудовий договір,  місце роботи – офіс АМУ в м.Київ.

 Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):

  • висвітлення та візуалізація впровадження проєкту;
  • підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ та U-LEAD;
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
  • інформаційний та медіа супровід АМУ;
  • виконання функцій прес-секретаря;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
  • організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проєкту;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ у соціальних мережах.

Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected] не пізніше 22 версеня 2021 року до 18.00.

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 22 вересня 2021 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader