Відкритий тендер із закупівлі дошки підлоги

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender(5)
Відкритий тендер із закупівлі дошки підлоги

Громадська організація «Ми можемо – ми діємо» в рамках грантового проекту «Жінки, дівчата, спорт: розвиток соціальної згуртованості дівчат та жінок Щастинської ОТГ шляхом залучення до занять у спортивних секціях з футзали», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю Дошки підлоги товщиною не менше 45 мм.

Дата оголошення про тендер: 20.09. 2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 01.10. 2021 р.

Предметом закупівлі є товари/ послуги, а саме (детально вказуєте найменування товарів або послуг з усіма характеристиками): 

1. Дошка підлоги товщиною не менше 45 мм, кількість – 149 м2, матеріал – сосна, вологість – суха, стругана.

У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення.Строк надання товарів/ послуг: протягом 20 днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Постачальник не має бути платником ПДВ (податки та збори (в тому числі ПДВ) повинні бути включені до ціни товару та загальної суми  і не повинні бути винесені окремим рядком).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 24.09. 2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  до 30.09. 2021 року із зазначенням на конверті назви постачальника, “Відкритий тендер: надання товарів/послуг” «Жінки, дівчата, спорт: розвиток соціальної згуртованості дівчат та жінок Щастинської ОТГ шляхом залучення до занять у спортивних секціях з футзали», ГО «Ми можемо – ми діємо», за адресою: 91480, Луганська область, м. Щастя, квартал Енергетиків, 2в. Електронна версія документіа має бути надіслана на пошту ЗУРЦ [email protected] з темою листа «назва проєкту – відкритий тендер»

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24-00 02.10. 2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 04.10. 2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Керівник ГО “Ми можемо – ми діємо”            Ірина Чистопашина     +380502148164


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)