Відкритий тендер із закупівлі інформаційно-консультаційних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ttat

тендер-tender4
Відкритий тендер із закупівлі інформаційно-консультаційних послуг

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі послуг

в рамках грантового проєкту «Виявлення та моніторинг звалищ відходів» (Грантова угода №RPP/2021/09/105/ЕС), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру та урядів Данії, Швейцарії та Швеції оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг розробки програмного коду. 

Дата оголошення про тендер: 29.09.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.10.2021 р.

Предметом закупівлі є інформаційно-консультаційні послуги, а саме:  

  1. Завантаження та формування наземних та супутникових наборів даних  для побудови карти класифікації звалищ  для Донецької області. 
  2. Розробка моделі штучного інтелекту на основі нейронних мереж та побудова на її основі карти звалищ для Донецької області. 
  3. Побудова геопросторової карти розміщення звалищ для Донецької області за 2021 рік з просторовим розрізненням 10 метрів, яка отримана за супутниковими даними Sentinel-1,2 Європейського космічного агентства на основі нейромережевої моделі. 
  4. Валідація отриманого геопросторового продукту розміщення звалищ для Донецької області шляхом виїзду на місця. 
  5. Розгортання веб-інтерфейсу та розміщення на ньому геопросторового продукту моніторингу звалищ, отриманого у п. 2

Закупівлі в межах проєкту здійснюються без ПДВ.Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

До участі в тендері запрошуються постачальники, що: 

  • Мають досвід розробки програмного коду;
  • Досвід обробки супутникових даних буде перевагою;
  • Досвід роботи з нейромережевими моделями та розуміння  принципів формування навчальних даних для отримання продукту відповідно до обраної нейронної моделі буде перевагою; 
  • Досвід роботи з хмарними ресурсами (зокрема Amazon Web Services) та представлення геопросторових продуктів на веб-інтерфейсі буде перевагою.
  • Досвід роботи за тематикою моніторингу Землі за супутниковими даними буде перевагою
  • Наявність доступу та можливість використання для потреб проєкту супутникових даних Planet буде перевагою; 
  • Наявність доступу до геопросторової карти контурів показових звалищ за даними SPOT з просторовим розрізненням 1.5 метри буде перевагою.
  • Наявність партнерської  бази у Донецькій області буде перевагою.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору надання послуг
  6. Інші документи, якщо вважає  за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 12.10.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником  до 12.10.2021 року 14:00

  1. на електронні адреси [email protected] , [email protected] та [email protected]  із зазначенням у темі «Вікритий тендер_Грантова угода №RPP/2021/09/105/ЕС_ назва учасника»
  2. організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: м.Київ, відділення Нової Пошти №260 (отримувач Товстопят Тарас Юрійович +380634283645) у строк до 12.10.2021 року.  

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 14 години 12.10.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 14.10.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник ГО «Відкриті Ініціативи»                                  Товстопят Тарас

+380634283645

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, смт Новгородське, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Відкриті Ініціативи»   щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Відкриті Ініціативи» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від “____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Відкриті Ініціативи» , _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Відкриті Ініціативи»  відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)