Конкурс «Створюй із Суспільним» зібрав майже дві сотні ідей телевізійних проєктів

З 18 серпня до 30 вересня тривало приймання заявок на відкритий конкурс ідей «Створюй із Суспільним». Цьогоріч команди філій Суспільного отримали заявок не менше, ніж на відборі минулого року — 193 ...

e8554494ed1cd279010e100c57ffe4f5
Конкурс «Створюй із Суспільним» зібрав майже дві сотні ідей телевізійних проєктів

З 18 серпня до 30 вересня тривало приймання заявок на відкритий конкурс ідей «Створюй із Суспільним». Цьогоріч команди філій Суспільного отримали заявок не менше, ніж на відборі минулого року — 193 ідеї телевізійних проєктів.

Читайте також: Діліться новинами із Суспільним — повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи селища

Відкритий конкурс найкращих телевізійних ідей Суспільний мовник проводить уже вчетверте. Це можливість для регіональних авторів та продакшенів отримати фінансування від Суспільного й показати життя регіону на загальнонаціональному рівні. Темами цьогорічного відбору «Створюй із Суспільним – 2022» стали особливості локального дозвілля, історія регіону, розвиток та навчання представників громад, довкілля (флора та фауна регіону), рівність, доступність, різноманіття та сталий розвиток.

«Щороку маємо більш-менш сталу кількість охочих реалізовувати свої ідеї за підтримки Суспільного і якість заявок з року в рік зростає, — розповіла генеральна продюсерка регіонального мовлення на Суспільному Марія Фрей. — Маємо великі очікування від продакшенів, що з нами співпрацюють уже не перший рік і дуже сподіваємось на нові відкриття».

Після приймання заявок регіональні команди Суспільного проведуть І етап відбору, де проаналізують, чи правильно заповнені документи й чи відповідають подані проєкти цінностям мовника. Під час ІІ етапу конкурсу автори проєкту захищатимуть власні ідеї перед комісією із центрального офісу Суспільного в Києві. 

«Регіональний пітчинг — це надзвичайно важливий етап нашого конкурсу. Крім суто технічного контролю якості заявок, продюсери налагоджують співпрацю зі сторонніми продакшенами, з якими надалі співпрацюватимуть у разі перемоги ідеї. Також регіональні продюсери як ніхто орієнтуються в актуальних потребах глядачів регіону та стежать за дотриманням стандартів мовлення Суспільного», — розповіла виконавча продюсерка регіонального мовлення Суспільного Марія Заіченко

Оголосити переможців цьогорічного конкурсу ідей «Створюй із Суспільним» планують до 20 грудня. Виробництво проєктів здійснять упродовж 2022 року.

Нагадаємо, програма «Створюй із Суспільним» розрахована на проєкти загальною вартістю реалізації від 50 000 до 1 000 000 грн на один проєкт. У 2019 році на відкритому конкурсі відібрали 34 ідеї проєктів для регіонального мовлення. Минулоріч — 68 проєктів, ще 29 — телеглядачі Суспільного побачать до кінця 2021 року.

Суспільне мовлення — найбільше незалежне медіа в Україні, до якого входять загальнонаціональні телеканали UA: ПЕРШИЙ та UA: КУЛЬТУРА й канали Суспільного радіо (Українське радіоРадіо ПроміньРадіо Культура), а також 24 регіональні телерадіокомпанії. Новини про Україну та регіони читайте на сайті suspilne.media.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Місцевий розвиток, орієнтований на громаду: дороговкази комплексного дослідження у громадах Івано-Франківщини

Під час презентації книги «Примарна ясність» обговорили актуальні проблеми колишніх цивільних полонених та стереотипи щодо компенсацій

11 молодіжних центрів приєдналися до проєкту #МолодьТуТ програми USAID «Мріємо та діємо»

Безоплатна правова та психологічна допомога для мешканців у Широківській громаді

На Київщині Калинівська громада долучилась до роботи над Статутом громади

Табір підприємництва для креативної молоді: у Чернівцях визначили найкращі бізнес-ідеї