Конкурс на надання послуг з реалізації пілотного проекту з аудиту тарифоутворення на зрошенні

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


chemonics_logo
Конкурс на надання послуг з реалізації пілотного проекту з аудиту тарифоутворення на зрошенні

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку – АГРО оголошує запит про надання пропозицій  від компаній та організацій для надання послуг  з реалізації пілотного проекту з аудиту тарифоутворення на зрошенні.

Технічна кваліфікація повинна відповідати наступним вимогам:

  • Щонайменше 3 роки досвіду та підтверджений послужний список виконання робіт з аудиту у сфері формування вартості товарів та послуг, бажано в сфері формування витрат при наданні послуг з подачі води на зрошення державними бюджетними організаціями із застосуванням повного циклу технічних засобів і механізмів, персоналу та заходів з підтримки працездатності зрошувальної системи.
  • Працівники, призначені для виконання цих завдань, повинні мати не менше, ніж 5 років досвіду у наданні послуг, описаних у Технічному завданні, мати всі необхідні сертифікати та ліцензії, що вимагаються законодавством для виконання цих робіт.
  • Щонайменше, оферент повинен запропонувати кандидатів на такі посади:

- Керівник проекту (ключовий персонал) – вища економічна освіта, досвід роботи у сфері водного господарства не менше 5 років; чудові комунікаційні та презентаційні навички, вільно володіти українською мовою;.

- Інженер-гідротехнік або інженер-меліоратор (ключовий персонал) – вища освіта з гідротехніки, не менше 5 років досвіду роботи зі зрошувальними системами та насосними станціями.

- Енергетик (ключовий персонал) – вища освіта з енергетики, досвід роботи в галузі водного господарства або проектування меліоративних систем не менше 5 років.

- Експерт з насосно-силового обладнання (ключовий персонал) – вища освіта в галузі гідротехнічної меліорації із досвідом обслуговування зрошувальних насосних станцій не менше 5 років.

- Бухгалтер-економіст (ключовий персонал) – освіта з бухгалтерського обліку, із досвідом роботи в бюджетній сфері не менше 5 років.

- Юрист (ключовий персонал) – вища юридична освіта, досвід розробки відповідних проектів нормативно-правових актів не менше 5 років, чудові навички з написання, вільне володіння українською мовою.

  • Оференти мають надати резюме для всього запропонованого ключового персоналу, щоб продемонструвати, що вони мають необхідний досвід та спроможність для виконання Технічного завдання і відповідають вимогам до технічної кваліфікації, включаючи вільне володіння українською мовою.
  • Оференти повинні мати в наявності обладнання та ресурси для виконання робіт, передбачених завданням (відповідний персонал, офісні приміщення, обладнання, спеціальне програмне забезпечення тощо).

 

На адресу [email protected] на ім’я Аліни Пікінер, менеджера контрактів та субгрантів, надсилати:

  1. Повідомлення про свою зацікавленість у наданні пропозиції щодо очікуваного контракту та до 18:00 за київським часом 11 жовтня 2021 року.
  2. Письмові запитання необхідно надіслати не пізніше 18.00 13 жовтня 2021 року.
  3. Пропозиції мають бути отримані не пізніше ніж 18:00 за київським часом 26 жовтня 2021 року.

Завантажити деталі

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на місцеву закупівлю товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми – "ЗIМОВИ КОВДРИ"

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту

Закупівля послуг менеджер/ки з моніторингу та оцінки