Асистент/ асистентка проєкту “Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні” (SIDA)
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія асистента/асистентки проєкту “Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні”
Кінцева дата подачі: 31-10-2021
Місце працевлаштування: Київ з відрядженнями по Україні та до Швеції
Робочі мови: англійська (обов’язково), українська
Тривалість контракту: 1 рік з можливістю продовження, повна зайнятість
Загальна інформація
За фінансової підтримки Sida/Посольства Швеції в Україні, Офіс Медіа розвитку при шведському радіо (SR MDO) та UA: Суспільне започаткували проєкт співпраці задля зміцнення діджитал трансформації на UA: Суспільному.
Проєкт втілюється командою: проєктним менеджером та асистентом проєкту зі сторони Суспільного, центральний офіс у Києві, та проєктним менеджером та архітектором проєкту – базуються у Стокгольмі, у офісі SR MDO.
Якщо ви: цікавитесь реформою медіа в Україні, ви ставитесь з ентузіазмом до діджитал трансформації у медіа сфері, ви хочете бути частиною незалежного суспільного мовника, який розвивається і прогресує, ви любите подорожувати та вірите у зміни з низових рівнів – тоді ласкаво просимо до команди проєкту Підтримка регіоналізації Суспільного мовлення в Україні. Робота проєктного асистента/асистентки має адміністративний та операційний фокус. В той же час, проєкт пропонує можливості будувати знання та розвивати свої вміння у медіа сфері та діджитал трансформації.
ОГЛЯД ОБОВ’ЯЗКІВ ТА ФУНКЦІЙ (список включає, але не обмежується наступними):
Адміністративна та логістична підтримка, включно з:
- Управління поїздками, допомога у бронюванні та резервуванні, організація транспортних пасажирських перевезень, забезпечення ефективної комунікації та обмін інформацією стосовно поїздок, включно з поїздками за кордон.
- Адміністративна підтримка робочих зустрічей, воркшопів, тренінгів, навчальних візитів, подій, включно з веденням протоколу зустрічей.
- Переклад текстовий та усний (документів, листування, під час зустрічей).
Підтримка з роботою, яка пов’язана з фінансовими питаннями:
- Вести місячну бухгалтерію та звітувати.
- Знаходити необхідних постачальників, продавців та інших надавачів послуг, забезпечувати безперервне спілкування та вчасне виконання завдань.
- Здійснювати оплати постачальникам та іншим надавачам послуг; координувати усіх необхідних постачальників та надавачів послуг.
Забезпечення ефективної та дієвої роботи офісу, включно з:
- Менеджмент офісної канцелярії та іншої офісної власності.
- Підтримка системи зберігання документів, документообіг.
Завдання, що стосуються поточної проєктної діяльності:
- Моніторинг та оцінка проєктної діяльності.
- Робити свій внесок до щорічних донорських звітів, річних планів, та інших проєктних документів.
- Відстежувати та доповідати іншим колегам про оновлення статусу щодо проєктної діяльності.
- Коли необхідно, сприяти комунікації між всіма сторонами.
- Забезпечувати дотримання всіх необхідних правил та норм.
- На запит, брати участь у донорських зустрічах, координаційних зустрічах, зустрічах керівного комітету, тощо.
Необхідні знання та вміння:
Освіта: диплом магістра у сфері менеджменту, адміністрації, медіа, або у суміжних сферах.
Досвід: мінімум 2 роки професійного досвіду.
Вміння: підтверджені навички роботи з бюджетуванням, бухгалтерією, системами зберігання документів; добрі комунікаційні навики; сильні організаційні вміння; чудовий тайм- менеджмент; вміння працювати у команді.
Спроможність часто подорожувати по Україні та за кордон.
Особисті риси:
Спрямовується на результат та орієнтується на вирішення проблем.
Пріоритезує та знаходить рішення швидко.
Ефективно співпрацює та управляє різними стейкхолдерами.
Може працювати у складних умовах та виконувати завдання у короткі строки.
Інше:
Ваше резюме (до 1 сторінки) та коротку мотивацію (до 1 абзацу) у тілі листа надсилайте на:
[email protected] до 28 листопада 2021 року.