Фінансовий менеджер до ГО “Інтерньюз-Україна”
ЗАВЕРШЕНО
Основні обов’язки
- контроль за виконанням та перегляд бюджетів проектів організації у співпраці з програмним менеджером;
- бюджетування нових проектів та підготовка супроводжувальної документації для подачі на грантові заявки;
- фінансове планування та облік витрат проектів організації;
- проведення звірок та підготовка розрахункових таблиць в рамках проектів організації;
- збір та класифікація всіх продуктів та послуг, що виробляються в рамках проектів організації, відповідно до понесених витрат;
- підготовка первинної документації згідно з вимогами донорів та законодавством України;
- підготовка фінансової звітності відповідно до вимог донорів;
- контроль за виконанням внутрішніх правил організації.
Вимоги до кандидатів
- володіння українською, англійською (Upper-Intermediate/Advanced)мовами;
- вища освіта (економічна або фінансова);
- знання комп’ютерних програм MS Word та MS Excel (обов’язково);
- здатність працювати в команді та орієнтованість на результат;
- вміння аналітично, логічно мислити та пропонувати рішення;
- готовність багато працювати та бажання зростати професійно;
- досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою.
З радістю візьмемо в команду й будемо працювати разом 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (а на період карантину – у дистанційному форматі).
Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання.
Надсилайте резюме на адресу [email protected] до 22 листопада 2021 року з темою листа «Фінансовий менеджер».
«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, Світовий банк, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, ОБСЄ, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада.