Відкритий конкурс на вибір постачальника послуг з придбання автобусу для пасажирських перевезень
ЗАВЕРШЕНО
ГО «АМР м. ЩАСТЯ» в рамках програми Соціального партнерства Щастинської міської територіальної громади та ТОВ ДТЕК, оголошує відкритий конкурс на вибір постачальника послуг з придбання автобусу для пасажирських перевезень по території України та закордон.
Дата оголошення про тендер: 10.11.2021 р.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 26.11.2021 р.
Умови оплати: післяплата впродовж 3х днів після підписання видаткової накладної/акту виконаних робіт/акту приймання-передачі
Стан автотранспорту: б/у допускається
Тип палива: дизель
Очікувана вартість автобусу не має перевищувати 588 000 грн.
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають відповідні КВЕД, можливість виконати умови конкурсу у вказаний строк та можливість надати оригінали усіх документів з печаткою (за наявності) та підписом (реєстраційні та установчі документи, договір, рахунки на оплату, акти приймання-передачі/акти виконаних робіт/видаткові накладні, сертифікати якості, технічні паспорти, гарантії, тощо)
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Комерційну пропозицію на фірмовому бланку з підписом та печаткою (за наявності);
- Інші документи, якщо вважаєте за необхідне.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
- Відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна та умови надання послуг/закупівлі товарів
- Учасник конкурсу не є платником ПДВ
Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді на ел. Адресу [email protected].
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників, що їх подали, протягом 90 діб.
Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності).
Електронна версія документів має бути надіслана на пошту ГО “АМР м. Щастя” [email protected] з темою листа “Відкритий конкурс_закупівля автобусу”. Додаткові питання за телефоном 095-351-85-23 (Вікторія)
Всі пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам , викладеним у даному оголошенні. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсної комісії має відбутися не пізніше 06.12.2021 року.
Організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього оголошення.
Учасник цієї загальної процедури надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.