Адміністратор проекту
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.
Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.
Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.
Назва посади: Адміністратор проекту
Обов’язки:
- Оперативне управління проектом.
- Контроль за виконанням завдань та планів проекту відповідно до проектної документації.
- Подання пропозиції що до корегування реалізацією проекту.
- Підготовка звітів до подання партнерам та зацікавленим сторонам.
- Виконання проектних завдань і доручень.
- Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
- Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту.
- Організація нарад, підготовка презентацій, ведення протоколів.
- Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання.
- Консультування команди проекту щодо методології управління проектами.
- Ведення архіву проектів.
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів .
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників можна ознайомитися на нашому сайті: http://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Вимоги:
- Повна вища освіта, відповідно до профіля здійснення діяльності.
- Діяльність в сфері будівництва не менше 2-х років.
- Досвід роботи в НДО.
- Основи проектної діяльності, будівництва.
- Водійські права категорії В.
- Вміння організовувати операційні процеси.
- Вміння планувати.
- Вміння працювати з персоналом.
- Вміння працювати в кризових обставинах.
Повинен знати:
- Відмінні письмові та усні навички спілкування.
- Вільне володіння українською мовою.
- Базове знання англійської мови.
- Володіння ПК (MS Word, Excel, Power Point, Outlook, пошукові системи, інтернет, тощо.)
Будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист [email protected].