Мистецтво із «соляного міста» привезли у столицю: у Києві пройшла виставка арт-проєкту Заземлення

2 грудня у креативному просторі IZONE пройшло відкриття фінальної виставки учасників(ць) проєкту Заземлення. Українські митці та мисткині представили свої роботи створені у форматі відео, фотографії, ...

Додано:
Ekaterina Ivanova

вишивання на папері, від Наталі Любченкової 2
Мистецтво із «соляного міста» привезли у столицю: у Києві пройшла виставка арт-проєкту Заземлення

2 грудня у креативному просторі IZONE пройшло відкриття фінальної виставки учасників(ць) проєкту Заземлення. Українські митці та мисткині представили свої роботи створені у форматі відео, фотографії, скульптури, живопису та інсталяції.

 На виставці можна побачити фільми творчих дуетів Open Place («Белокаменка» та «Сон»)  @shallow_wat, @some_static_pictures («Заземлення»)  та  ruins collective («Landscape»), скульптуру соляної людини  та скульптуру «Сліди» від Валентини Бєро, проєкт про історію регіону, виконаний у техніці вишивання на папері, від Наталі Любченкової, графічну роботу «Солерос» художника Віталія Агапєєва. А також проєкти інших учасників Заземлення: Богдани Войтенко («Ботанічний альбом Соледару»), Наталі Михальченко та Юлія Кириченко (Набір листівок «Соледар: Книга Буття»), Назарія Заноза (фільми «ДонСода», «Сила тяжіння шахт» та «Карфаген зруйновано») , Зої  Лактіонової ( фільми «Salicornia» і «Провалля»), Євгена Коршунова та Святослава Коверзнєва («Випадок в сам’ї звіроящерів»). 

режисер Роман Хімей                         

Серію короткострокових резиденцій Заземлення  проводив фонд ІЗОЛЯЦІЯ разом  із Соледарською ОТГ та за підтримки Українського культурного фонду. Проєкт проходив у маленькому промисловому місті за кілька десятків кілометрів від лінії розмежування – Соледар. Там протягом дев’яти місяців 2021 року 19 художників(ць) та дослідників(ць) працюювали з темою Антропоцену, впливу людини на навколишній світ. У своїх роботах вони звертались до індустріальної історії краю, змінених діяльністю людини ландшафтів та природного різноманіття сходу України. Також в публічному просторі міста Соледара на постійній основі  знаходяться роботи ще двох учасників  — скульптура Астіана Рея та розпис художниці Роксолани Дудки. 

9cd628245ba075bb276604827ff9ef04

«‎Найцікавіше в цьому проекті –  різноманіття профілів учасників і учасниць. Це не тільки художники, але й дослідники, документалісти і журналісти. А також  використані ними медіа (відео, скульптура, інсталяція, поштівки, фото, живопис). При цьому у фокусі завжди Донеччина, її природа, люди, сьогодення і минуле. Також важливо, що митці використовують абсолютно різні підходи: від документалістики до мок’юментарі, від спостереження до активного втручання і взаємодії. Ну й на останок, для киян це можливість потрапити в Соледар, не долаючи при цьому десятки кілометрів. Хоч це і маленьке містечко, яких в Україні дуже багато, воно має що розказати і показати», – говорить кураторка проєкту Катерина Філюк. 

Метою резиденцій Заземлення було привернути увагу людства до екологічних проблем, спровокованих людською діяльністю, що ставить на меті економічне збагачення і таким чином виснажує планету. А одними з основних принципів роботи в Соледарі для ІЗОЛЯЦІЇ була і досі є співпраця з локальними спільнотами, просування та обмін професійними знаннями та ресурсами інституції і надання підтримки в розвитку потенціалу меншим організаціям в регіоні.

Виставка у креативному просторі IZONE (вулиця Набережно-Лугова, 8) триватиме  до 15 січня. 


Тематика публікації:                  

Останні публікації цього розділу:

Шлях до сталого розвитку: Досвід Tolocar

Стратегують і досліджують: як громади Харківщини залучають жителів до формування майбутнього

«Вартові правди»: регіональні журналісти стали наставниками з медіаграмотності для школярів

Триває збір заявок для отримання друкованого «Практикуму з журналістської етики»

“Безбар’єрність у дії”: державних службовців, посадових осіб, працівників сфери обслуговування та інших навчатимуть принципам спілкування з людьми з інвалідністю

Чи потягне бюджет Запоріжжя «підземні школи»?