SMM-менеджери
ЗАВЕРШЕНО
ГС «Західноукраїнський кластер індустрії моди» в рамках проекту “Lviv fashion park” за підтримки проєкту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі / EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Запрошує SMM-менеджерів надіслати свої цінові пропозиції щодо наступних послуг.
Перелік послуг SMM для створення стратегії, просування, налаштування та супроводу таргетованої реклами для імплементації проєкту Fashion Park Lviv 2022:
- Створення стратегії просування в соціальних мережах Facebook та Instagram.
- Ведення сторінок в соціальних мережах:
- Створення щомісячного контент-плану;
- Cтворення візуальної концепції згідно брендбуку;
- Написання текстів;
- Публікація дописів в Instagram з синхронізацією на Facebook (4 публікації та 40 сторіс на місяць);
- Платне розміщення 4 публікацій з наступними показниками оцінки ефективності роботи :
- на один пост в instagram з охопленням — не менше ніж 3 600 осіб; показами — не менше ніж 2 000 осіб;
- збільшенням кількості залучених підписників в Instagram на місяць — не менше ніж 300 осіб;
- на один пост в Facebook з охопленням — не менше ніж 2 000 осіб; показами — не менше ніж 1 000 осіб;
- збільшенням кількості залучених підписників в Facebook на місяць — не менше ніж 50 осіб;
- Таргетована реклама:
- налаштування рекламного кабінету у Facebook;
- проведення тестової компанії;
- аналіз та підбір цільової аудиторії, а саме людей, які відбираються за інтересами : fashion індустрія, мода, стиль, дизайнери, українські виробники;
- Массфоловінг в instagram – залучення нових підписників по суміжних тематиках за критерієм не менше ніж 300 осіб на місяць.
- налаштування рекламного пікселю для моніторингу відвідувачів сторінки;
- створення рекламних креативів для публікацій.
- Подання щомісячної звітності.
До участі у тендері запрошуються як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці 3-ї групи оподаткування.
Виконавець, який має намір взяти участь у тендері повинен надіслати тендерну пропозицію, яка містить:
- Інформацію про постачальника: підтвердження фаховості учасника та експертності у сфері виконання робіт, СV з релевантним досвідом від 3х років, успішні кейси не менше ніж 10;
- Цінову пропозицію у формі деталізованого прайс-листа згідно чітко визначених пунктів вказаних в переліку послуг SMM для створення стратегії, просування, налаштування та супроводу таргетованої реклами для імплементації проєкту Fashion Park Lviv 2022; (форма № 1 для тендерної пропозиції додається)
- Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші дозволи, ліцензії та документи за наявності)
Пропозиції надсилати на електронну адресу: [email protected], з поміткою у темі листа: SMM – Manager Tender до 18.00 за Київським часом, 05 січня 2022.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:
Найменша цінова пропозиція відповідно до ринкової у даній сфері, яка відповідає вимогам замовника;
До участі у відборі допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Дата оголошення тендеру: 24 грудня 2021 року.
Результати розгляду тендерних пропозицій стануть відомі 10 січня 2022 року.
Термін виконання робіт: з 10 січня 2022 по 10 червня 2022 року.
У разі виникнення питань, що стосуються тендеру, контактна особа:
Марта Бочан : 097 718 51 85
тендер 1, форма подання пропозицій