Менеджер/ка з розвитку медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
irynainternews

вакансія vacancy(1) робота
Менеджер/ка з розвитку медіа

Проєкт Інтерньюз «Розуміння аудиторій та цифрова підтримка» шукає досвідченого\у Менеджера\ку з розвитку медіа. Менеджер\ка буде частиною команди, яка керуватиме проєктом, спрямованим на покращення доступу громадськості до незалежних новин та інформації про проблеми, які впливають на життя громадян у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні. Проект покращить безпеку правозахисних організацій\активістів та незалежних медіа та покращить якість контенту та фінансову сталість окремих медіа у чотирьох цільових країнах. Менеджер\ка звітуватиме Директорці проекту.

Основні обов’язки:

  • Менеджмент проєктів чотирьох медіа-сервісних організацій;
  • Менторинг медіа-сервісних організацій з проєктних питань;
  • Менторинг медіа-партнерів проєкту з редакційних питань, питань розробки та дистрибуції контенту, аналізу авдиторій;
  • Аналіз результатів проєктів та вирішення проблем проєктів;
  • Організація обміну досвідом між чотирма ключовими партнерами програми та їхніми медіа-партнерами;
  • Організація регіональних зустрічей та конференцій для медіа-партнерів проєкту;
  • Менеджмент роботи медіа-консультантів, які надають експертну підтримку медіа-партнерам проєкту;
  • Координація роботи із національними та регіональними програмами Інтерньюз;
  • Ведення й написання проєктних звітів для донора, включаючи збір даних моніторингу й оцінки по ключових індикаторах проєкту;

Кваліфікація та досвід

  • Сильний інтерес до розвитку медіа видань та організацій;
  • Розвинені навички управління проєктами: принаймні 3 роки досвіду управління медіа-проєктами, досвід управління персоналом, консультантами та партнерами;
  • Досвід роботи в медіа, зокрема редакторський досвід буде перевагою для цієї посади.
  • Вільне володіння англійською мовою та сильні комунікаційні навички;
  • Знання української, російської та інших регіональних буде перевагою для цієї посади;
  • Здатність ефективно працювати в багатокультурному середовищі;
  • Аналітичні здібності та розвинені навички з написання програмних звітів;
  • Перевірені організаторські здібності з великою увагою до деталей і стратегічним баченням;
  • Сильні навички міжособистісного спілкування, включаючи дипломатичність, тактовність та вміння вести переговори;
  • Багатозадачність, вміння розставляти пріоритети;
  • Здатність працювати як самостійно, так і в команді з іншими;
  • Хороші знання та досвід роботи з MS Excel та Word.0

Для подання заявки перейдіть за цим посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка освітніх проектів

Менеджер/ка проектів (USAID/BHA)

Менеджер/ка програми з підготовки до зими

Monitoring, Evaluation and Learning Specialist / Спеціаліст/ка з моніторингу, оцінювання та навчання

Senior WASH Officer / Провідний/а фахівець/чиня програм з водопостачання, санітарії та гігієни

Health Officer / Фахівець/чиня програм з громадського здоров'я