Чому ця тема важлива?
Нові правила газопофстачання для побутових споживачів актуальні майже для 42% населення України.
Водночас спостерігається низька поінформованість домогосподарств. За даними Liga.net і VoxUkraine, 80% домогосподарств в Україні станом на серпень 2021 року залишаються неінформованими, не знають ані про свої права, ані про можливості й алгоритм зміни постачальника газу.
Окрім вищезазначеного, відритий ринок газу – це шлях до енергетичної безпеки України та енергетичної незалежності від РФ. Відтак формування нейтрального або позитивного ставлення побутових споживачів до відкритого ринку газу є складовою успішності державної енергетичної політики.
Навіщо це саме вам?
- Розповімо, як зробити матеріали про відкритий ринок газу не тільки корисними для аудиторії, але й такими, які збільшують охоплення вашого медіа.
- Пояснимо всю суть реформи у трьох темах вебінару.
- Навчимо, як писати про складні речі простими словами, та як зробити матеріал цікавим та зрозумілим для читача.
Під час вебінару будуть висвітлені такі питання:
- Чому писати про газ – це важливо?
- Як підвищити рівень довіри читачів до журналістики?
- Які теми хвилюють вашого читача та де шукати інформацію?
- Які переваги відкритого ринку газу та в чому полягає суть реформи
- Алгоритм та особливості зміни постачальника газу
Чим участь у вебінарі допоможе Вам у висвітленні теми відкритого ринку газу?
Журналісти, що візьмуть участь у вебінарі, одержать доступ до низки інформаційних продуктів, а саме:
- Пояснювальні відео з алгоритмами: (1) «Які переваги дає відкритий ринок газу», (2)«Чому дві платіжки за газ» та (3)«Алгоритм зміни постачальника газу».
- Перелік актуальних питань-тем для матеріалів, зібраних на основі питань про відкритий ринок газу, які найчастіше ставлять українці
- Доступ до аналітичних матеріалів, які можуть допомогти у висвітленні актуальних тем
Медіа-тренер – Олексій Погорєлов
Президент Української Асоціації Медіа Бізнесу, член Комісії з Журналістської Етики. Медіа-тренер, консультант та зовнішній менеджер з питань створення, розвитку та управління видавничими проектами – від “звичайних комерційних” до корпоративних журналів, газет та веб-сайтів. Автор більше, ніж 120 публікацій у ЗМІ, автор 2 книг з менеджменту видавничих компаній та управління редакційними колективами.
Щоб взяти участь у вебінарі, реєструйтеся за посиланням.
18 січня о 10:00 УАМБ запрошує на вебінар, присвячений темі «Відкритий ринок газу – як журналістові писати просто про складне».