Закупівля тактильних елементів доступності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
organization

1640957517_231a4279-a639-4086-913b-29186c4e1a91
Закупівля тактильних елементів доступності

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України» в рамках проекту СПІЛЬНО, який впроваджується у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) оголошує відкриті торги на закупівлю тактильних елементів доступності.

Дата початку тендеру: 07.02.2022 р.

Дата закінчення тендеру: 17.02.2022 р.

Предметом закупівлі товарів (послуг) є Тактильні вивіски для закладів освіти та тактильні кнопки виклику допомоги для маломобільних груп населення:

Лот 1. Тактильні вивіски (вуличні) для закладів освіти в кількості 500 шт.

Технічні характеристики:

№п/п

Назва виробу

Додаткові характеристики/вимоги/технічна специфікація:

Одиниця виміру

Кількість

1

Тактильна вивіска для закладу освіти

Призначена для встановлення на фасаді будівлі із захистом від атмосферних опадів та ультрафіолету, антивандальне виконання на металевій основі (або аналог), розмір 600х400 мм або 600х500 мм, контрастна кольорова гама, інформація українською мовою та продубльована шрифтом Брайля

Шт.

500

Додаткові вимоги:

  1. Передбачити універсальний тип кріплення вивіски до стіни незалежно від матеріалу оздоблення фасаду.
  2. Місце розміщення зовнішньої тактильної вивіски на стіні праворуч від входу до освітнього закладу на висоті від 1,2 до 1,5 м.
  3. Висота рифлення тактильного тексту для слабозорих і сліпих неволодіючих навичкою читання методом Брайля — щонайменше 2 мм.
  4. Зовнішні розміри, розмір плоско-опуклого шрифту, текстове та колірне оформлення вивіски узгодити заздалегідь.
  5. Виконати дизайн вивіски та погодити із Замовником та представниками Департаменту освіти.
  6. Тактильну вивіску виконати з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд.
  7. Порядок і правила застосування шрифту Брайля на інформаційних вказівниках слід виконувати згідно з вимогами ДСТУ ISO 17049.
  8. Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років.
  9. Термін придатності – 10 років.

Примітка: одна вивіска відповідатиме одному закладу освіти. Дизайн всіх вивісок буде однаковий, а надпис буде різним на кожній одиниці. Цінова пропозиція має включати ці послуги.

Лот 2. Тактильна кнопка виклику допомоги для маломобільних груп населення  в кількості 500 шт.

Технічні характеристики:

№п/п

Назва виробу

Додаткові характеристики/вимоги/технічна специфікація:

Одиниця виміру

Кількість

1

Тактильна кнопка виклику допомоги для маломобільних груп населення

Призначена для встановлення на фасаді будівлі із захистом від атмосферних опадів та ультрафіолету, антивандальне виконання, контрастна кольорова гама, інформація українською мовою та продубльована шрифтом Брайля

Шт.

500

Додаткові вимоги:

  1. Бездротова кнопка виклику допомоги у составі: антивандальна кнопка виклику, тактильна табличка для сліпих та слабозорих людей зі шрифтом Брайля, приймач сигналу виклика.
  2. Антивандальна кнопка виклику повинна бути с захистом від погодних умов та ультрафіолету, з індикацією натискання, радіус дії до 200 м.
  3. Бездротова кнопка виклику поставляється разом з елементом живлення, час роботи бездротової кнопки від елементу живлення – не менше 1 року.
  4. Передбачити універсальний тип кріплення кнопки разом з кнопкою виклику до стіни школи незалежно від матеріалу оздоблення фасаду. Місце розміщення кнопка виклику на стіні праворуч від входу до освітнього закладу на висоті від 0,85 до 1,1 м.
  5. Приймач сигналу повинен розташовуватися на пункті чергового біля головного входу до школи, повинна відбуватися світлова та звукова індикація виклику.
  6. Тактильна табличка розміщуєтеся разом з кнопкою виклику, повинна бути антивандальною с захистом від погодних умов та ультрафіолету, мати універсальний тип кріплення до стіни школи.
  7. Висота рифлення тактильного тексту таблички для слабозорих і сліпих неволодіючих навичкою читання методом Брайля — щонайменше 1 мм.
  8. Надати зовнішні розміри, розмір плоско-опуклого шрифту, текстове та колірне оформлення комплекту.
  9. Комплект кнопки виклику повинен відповідати вимогам ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд.
  10. Порядок і правила застосування шрифту Брайля на інформаційних вказівниках слід виконувати згідно з вимогами ДСТУ ISO 17049.
  11. Гарантійний термін експлуатації – не менше 2 років.
  12. Термін придатності – 10 років.

Постачання тактильних вивісок (вуличних) для закладів освіти в кількості 500 шт. та тактильних кнопок виклику допомоги для маломобільних груп населення  в кількості 500 шт. має бути здійснено за рахунок  Постачальника за адресою: вул. Шкільна, буд. 14, м. Краматорськ, Донецька обл., 84302.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма (додається)
  • Свідоцтво про реєстрацію
  • Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) (не менш ніж 3 роки досвіду у відповідній сфері)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку.
  • Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовано).
  • Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.
  • Три рекомендаційні листа або відгуки наданих в період з 2019 до 2021 року включно (або довідку в довільній формі з реквізитами замовників).
  • Сертифікати відповідності на вироби під час поставки товару/обладнання.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки, від дати підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця тендеру прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.

Постачальники повинні надати свої Заявки в закритому конверті з маркуванням ВІДКРИТІ ТОРГИ 3.

Заявки складаються з:

1) Заповненої тендерної форми (додається).
2) Технічної та цінової пропозиції в одному запечатаному конверті.

Крім цього, зауважте, що:

- Цей Тендер надається у запечатаному конверті и Ви повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері;

- Важливо, щоб Ви прочитали усі положення Тендеру, зрозуміли його вимоги та подали заявку відповідно до цих вимог. Сюди відноситься подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації Вашої заявки.

- Будь-які запити про надання додаткової інформації що до цього Тендеру повинні надсилатися на e-mail [email protected].

- Заявки повинні надсилатись на адресу ГО «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»: вул. Шкільна, буд. 14, м. Краматорськ, Донецька обл., 84302.

Заявки, подані інакше (електронною поштою, факсом, у відкритому конверті) або без заповненої форми вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

Зауважте, що належним чином запечатана Заявка повинна надійти до нашого офісу не пізніше 16:00 _17 лютого 2022 року. Конверти із заявками будуть відкриватись о 16:15 того ж дня.

ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

ГО залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/обладнання, якщо, на думку ГО, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо ГО вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.

Тендерна форма

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.

 

Ми ____________________________________________________________________________________

(повна назва Учасника)

надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________

Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________

Телефон (факс) ______________________________________

Е-mail _____________________________________________

 

Назва

Технічні характеристики

Кількість

Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)

Вартість всього (грн.)

         
         
         
         
         
         
         

Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____

 

 

Дата                                                                                           посада, ПІБ, підпис, печатка


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді