Європейський Союз активно сприяє розвитку комунікаційної спроможності НДО в Україні
Команда БО «Мережа 100 відсотків життя Рівне» в рамках проєкту «Підвищення спроможності ОГС соціальної сфери України» (EU4CSOs) створила онлайн-курс «КОМУНІКЕЙШН» — відеокурс з комунікацій для ...
Додано:
Юра Шкуран
Команда БО «Мережа 100 відсотків життя Рівне» в рамках проєкту «Підвищення спроможності ОГС соціальної сфери України» (EU4CSOs) створила онлайн-курс «КОМУНІКЕЙШН» — відеокурс з комунікацій для НДО.
«КОМУНІКЕЙШН» наповнений трендами в комунікаціях, успішними кейсами, інструментами моніторингу та практичними порадами для вибудови комунікаційних, PR та діджитал кампаній.
Спікерками відеокурсу стали спеціалістки, які працюють в бізнесі, неурядовому та державному секторах. Кожна зі спікерок має понад 5 років досвіду в комунікаціях, набуті практичні знання та успішно реалізовані кейси.
У курсі «Помітні та яскраві кампанії під час пандемії» Ірина Тітаренко розглядає кейси ефективних та креативних комунікацій, які стали помітними в Україні та світі з початком карантинних обмежень, пов’язаних із пандемією коронавірусної хвороби.
Курс «Дієві PR-кампанії» Марини Фоменко містить чіткі інструкції щодо PR-кампаній, а саме що потрібно, аби створити ефективну PR-кампанію та приклади дієвих PR-кампаній у світі.
Алла Стащенко у своєму курсі “Відеоконтент для НДО” ділиться порадами про те, як громадським організаціям створювати та комунікувати через відеоконтент.
У курсі «Діджитал та реклама» Наталії Величко є рекомендації з комунікацій у діджитал каналах, які підходять саме для НДО та огляд рекламних кабінетів Google ADS та Facebook ADS.
Мілена Комар у курсі «Аналіз та моніторинг – інструменти комунікацій» ділиться інструментами моніторингу комунікаційних кампаній, розповідає про тренди споживання інформації, кількісні та якісні методи оцінки комунікаційної кампанії.
Відеокурс «КОМУНІКЕЙШН» можна переглянути на сайті проєкту EU4CSOs: https://eu4csos.org/course-communication та на YouTube каналі.
Для тих глядачів курсу, яким цікаво перевірити знання, розроблений тест, який складається з 27 питань, що охоплюють п’ять тем курсу “КОМУНІКЕЙШН”.
Приблизний час проходження тесту – 20 хвилин.
Глядачі курсу, що наберуть від 25 до 27 балів у запропонованому тесті отримують сувенірні подарунки від проєкту EU4CSOs. Подробиці на сайті проєкту.
Відеокурс «КОМУНІКЕЙШН» створений в рамках проєкту «Підвищення спроможності ОГС соціальної сфери України», що реалізується БО «Мережа 100 відсотків життя Рівне» за фінансової підтримки Європейського Союзу.