Конкурс на посаду керівника/ці комунікаційного відділу у Центрі спільних дій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія vacancy(2) робота
Конкурс на посаду керівника/ці комунікаційного відділу у Центрі спільних дій

Наш ідеальний/а кандидат/ка – той/та, хто вже має управлінський досвід і є командним гравцем, любить комунікації та вміє розповідати про активності та бренд чітко і зрозуміло за допомогою різних інструментів та каналів, відповідальний/а, наполегливий/а та уважний/а до деталей. 

Що робити? 

  • розробляти та впроваджувати комунікаційну стратегію, враховуючи специфіку теми, стратегічні цілі та завдання організації, заплановані активності 
  • організовувати роботу комунікаційної команди, в яку входять журналісти, дизайнерка, відеограф та діджитал-спеціалістка, та стежити за вчасним виконанням запланованих завдань 
  • пропонувати інструменти і канали комунікації та можливі формати активностей для нових та чинних проектів, щоб ефективно досягати поставлених цілей і формувати, підтримувати та покращувати імідж організації 
  • тісно співпрацювати з аналітичною командою організації для забезпечення ефективної комунікації аналітичних продуктів 
  • вичитувати всі зовнішні комунікаційні матеріали організації 
  • готувати для партнерів/медіа/на події іміджеві матеріали чи інформаційні повідомлення 
  • домовлятися про учать представників організації в ефірах на радіо чи телебаченні, вести переговори з редакторами медіа про партнерство та/або розміщення матеріалів організації 
  • забезпечувати присутність бренду організації як в медіа, так і в соцмережах, за потреби реагувати на кризові моменти 
  • стежити за вчасністю та релевантною версткою email-розсилок  
  • здійснювати щотижневий моніторинг медіа та аналіз активностей організації. 

Що потрібно? 

  • вища освіта  
  • мати управлінський досвід (від 1 року) 
  • вміти планувати свою роботу та, при потребі, прискорюватися для досягнення цілей  
  • працювати з командою та в команді 
  • вміти щоденно співпрацювати з аналітиками та галузевими експертами  
  • мати добре почуття гумору та відчуття стилю 
  • вміти вести ділове листування та комунікувати із зовнішніми партнерами від імені організації 
  • вміти пояснювати складні речі простими словами. 

Знання, навички та особисті якості:  

  • вільно володіти українською мовою (знання англійської мови буде перевагою) 
  • бути ініціативним/ою, комунікабельним/ою, відповідальним/ою та уважним/ою до роботи 
  • не боятися амбіційних задач 
  • прагнути навчитися новому та розвиватися.  

Що пропонуємо? 

  • можливість працювати в одній з найкращих організацій у секторі 
  • конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди 
  • офіційне працевлаштування 
  • повний робочий день 
  • п’ятиденний робочий тиждень 
  • робота в офісі організації в центрі Києва.

Резюме, портфоліо та мотиваційні листи чекаємо на пошту [email protected].  

Прохання: у темі листа напишіть: «Вакансія керівника/ці комунікаційної команди», а файли резюме і мотиваційного листа підпишіть своїм прізвищем (наприклад: «Шевченко_резюме» та «Шевченко_мотиваційний_лист»). 

Дедлайн для подачі резюме – 21 лютого 2022 року включно. 

Ми – дружня команда, яка сповідує такі цінності як професіоналізм, повага та чесність. Будемо раді, якщо наші кандидати у своєму житті керуються такими ж принципами.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project