Конкурс на посаду керівника/ці комунікаційного відділу у Центрі спільних дій
ЗАВЕРШЕНО
Наш ідеальний/а кандидат/ка – той/та, хто вже має управлінський досвід і є командним гравцем, любить комунікації та вміє розповідати про активності та бренд чітко і зрозуміло за допомогою різних інструментів та каналів, відповідальний/а, наполегливий/а та уважний/а до деталей.
Що робити?
- розробляти та впроваджувати комунікаційну стратегію, враховуючи специфіку теми, стратегічні цілі та завдання організації, заплановані активності
- організовувати роботу комунікаційної команди, в яку входять журналісти, дизайнерка, відеограф та діджитал-спеціалістка, та стежити за вчасним виконанням запланованих завдань
- пропонувати інструменти і канали комунікації та можливі формати активностей для нових та чинних проектів, щоб ефективно досягати поставлених цілей і формувати, підтримувати та покращувати імідж організації
- тісно співпрацювати з аналітичною командою організації для забезпечення ефективної комунікації аналітичних продуктів
- вичитувати всі зовнішні комунікаційні матеріали організації
- готувати для партнерів/медіа/на події іміджеві матеріали чи інформаційні повідомлення
- домовлятися про учать представників організації в ефірах на радіо чи телебаченні, вести переговори з редакторами медіа про партнерство та/або розміщення матеріалів організації
- забезпечувати присутність бренду організації як в медіа, так і в соцмережах, за потреби реагувати на кризові моменти
- стежити за вчасністю та релевантною версткою email-розсилок
- здійснювати щотижневий моніторинг медіа та аналіз активностей організації.
Що потрібно?
- вища освіта
- мати управлінський досвід (від 1 року)
- вміти планувати свою роботу та, при потребі, прискорюватися для досягнення цілей
- працювати з командою та в команді
- вміти щоденно співпрацювати з аналітиками та галузевими експертами
- мати добре почуття гумору та відчуття стилю
- вміти вести ділове листування та комунікувати із зовнішніми партнерами від імені організації
- вміти пояснювати складні речі простими словами.
Знання, навички та особисті якості:
- вільно володіти українською мовою (знання англійської мови буде перевагою)
- бути ініціативним/ою, комунікабельним/ою, відповідальним/ою та уважним/ою до роботи
- не боятися амбіційних задач
- прагнути навчитися новому та розвиватися.
Що пропонуємо?
- можливість працювати в одній з найкращих організацій у секторі
- конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди
- офіційне працевлаштування
- повний робочий день
- п’ятиденний робочий тиждень
- робота в офісі організації в центрі Києва.
Резюме, портфоліо та мотиваційні листи чекаємо на пошту [email protected].
Прохання: у темі листа напишіть: «Вакансія керівника/ці комунікаційної команди», а файли резюме і мотиваційного листа підпишіть своїм прізвищем (наприклад: «Шевченко_резюме» та «Шевченко_мотиваційний_лист»).
Дедлайн для подачі резюме – 21 лютого 2022 року включно.
Ми – дружня команда, яка сповідує такі цінності як професіоналізм, повага та чесність. Будемо раді, якщо наші кандидати у своєму житті керуються такими ж принципами.