ГО «Інститут миру і порозуміння» оголошує вакансію на посаду PR-менеджера/ки (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Інститут миру і порозуміння» (ІМіП) оголошує вакансію на посаду менеджера з PR та комунікації для забезпечення ефективної інформаційної та просвітницької роботи на національному, регіональному та організаційному рівнях в рамках реалізації проєктів ІМіП.
ІМіП – це команда людей, які вірять в те, що конфлікт – це не проблема, а можливість. А за допомогою розуміння і навичок його можна перетворити в ресурс для розвитку, відновлення, зміцнення стосунків, нової якості і відкриття нових горизонтів. Ми працюємо з правовою системою заради впровадження відновного правосуддя в кримінальне судочинство, з українськими громадами заради більшої безпеки та зміцнення соціального капіталу та з системою освіти для зміни дисциплінарного підходу до навчання на турботливе і дбайливе виховання молодих громадян України, відповідальних за власне життя і майбутнє своєї країни.
Наразі ми шукаємо нового члена команди на посаду PR-менеджера, який (яка) поділяє наші цінності та місію, не пасує перед викликами і захоплюється проєктною роботою в неурядовій організації з 20-річним досвідом, амбітною метою і міцним експертним потенціалом. Ми чекаємо на тебе, якщо ти поділяєш наші цінності і тебе приваблює місія команди ІМіП!
Більше інформації про проєкти та організацію можна дізнатися на сторінках https://www.facebook.com/NGO.IPCG та http://ipcg.org.ua/
Основні обов’язки:
- Впровадження комунікаційної стратегії ІМіП та комунікаційних стратегій в рамках проєктів ІМіП.
- Координація комунікаційної та інформаційної взаємодії з регіональними партнерами в рамках проєктів.
- Підготовка інформаційних матеріалів щодо діяльності в рамках проєктів та інформування про них цільових аудиторій.
- Налагодження та підтримка робочих контактів із ЗМІ (центральними та місцевими, загальної тематики та спеціалізованими, що відповідають тематиці проєктів)
- Підготовка та проведення інформаційних заходів та пресподій (зокрема у гібридному онлайн/офлайн форматах)
- Розробка та контроль за виготовленням іміджевих матеріалів проєктів (презентації, оголошення, промо-пакет, листівки, брошури і т.п.)
- Ведення соціальних мереж
- Організація роботи вебсайтів, що діють в рамках проєктів, та контроль роботи технічних підрядників.
- Створення відеоматеріалів в рамках проєктів (у співпраці з підрядниками)
- Моніторинг інформаційних повідомлень/новин, пов’язаних з місією та цілями організації, та управління ними (інформування працівників офісу, зовнішніх партнерів, партнерів за проектами і т.д.).
- Координація роботи з виготовлення та використання брендової продукції ІМіП .
- Перевірка візуальних матеріалів на відповідність вимогам донорів.
Основні вимоги:
- Розуміння та прийняття цінностей організації.
- Вища освіта (або незакінчена вища), перевага – фахівцям з гуманітарних спеціальностей.
- Досвід роботи з інформаційними продуктами, з медіа та/чи у сфері організації заходів.
- Участь у роботі проєктних команд (буде перевагою).
- Вільне та грамотне володіння українською та російською мовами (знання англійської є перевагою).
- Вільне володіння ПК та відповідним ПО (Photoshop, Canva або аналоги, Power Point/Keynote та ін.).
- Добрі організаторські здібності, навички спілкування, відповідальність та виконавська дисципліна.
- Орієнтованість на досягнення результату.
- Статус приватного підприємця.
Що ми пропонуємо:
- Творчу, цікаву та змістовну роботу;
- Достойну заробітну платню;
- Енергійну та дружню команду, яка прагне змінити світ;
- Гнучкий графік, зайнятість обговорюється під час співбесіди
- Офіс у центрі Києва (м. Печерська); можливість працювати віддалено
- Можливість розвиватися, у тому числі і беручи участь у навчанні з підвищення кваліфікації.
Для участі в конкурсі необхідно надіслати:
- резюме (не більше 2 стор. формату А4),
- мотиваційний лист
- бажаний розмір заробітної платні.
Надсилайте Ваші документи на адресу [email protected] з темою листа «Менеджера з PR та комунікації» до 20 лютого 2022 року включно.
ІМіП залишає за собою право зв’язуватися лише з тими кандидатами, які зацікавили організацію.