Консультант з оцінки фінансового управління в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія vacancy робота(4)
Консультант з оцінки фінансового управління в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів: 

ПОЗИЦІЯ:                                                       Консультант з оцінки фінансового управління
ПЕРІОД РОБОТИ:                                          3 місяці
МІСЦЕ РОБОТИ:                                            Київ
РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:                          до 90 днів

МЕТА:

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це шестирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). DOBRE працює для надання допомоги територіальним громадам (ТГ) в Україні, щоб долати виклики та використовувати можливості, які дає децентралізація, через поліпшення місцевого самоврядування і підвищення рівня залучення громадян до вироблення положень та прийняття рішень. Галузі технічної підтримки ураховують: стратегічне планування; управління фінансами; надання публічних послуг; місцевий економічний розвиток; гендерно орієнтовані та молодіжні політики. DOBRE також працює над посиленням взаємозв’язків та співпраці серед ТГ. Партнерами Global Communities у консорціумі виконавців Програми DOBRE є Український кризовий медіа-центр; SocialBoost; Фонд розвитку місцевої демократії (FSLD/FRDL), Малопольська школа державного управління при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща; та Національний Демократичний Інститут (NDI).

Програма USAID DOBRE співпрацює із 100 громадами у 10 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Тернопільській, Чернівецькій, Чернігівській та Запорізькій.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ .

Метою даної роботи є систематизація даних, отриманих в рамках програми DOBRE по оцінці системи фінансового управління в 100 громадах на основі унікальної методології, аналіз методологічних підходів до оцінки рівня фінансового управління в місцевих громадах, розробка посібника «Оцінка системи фінансового управління в громадах». Проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE за методологією розробленою Програмою DOBRE.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидата який розробить посібник «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах» та проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів IV когорти Програми DOBRE.

Конкретні завдання:

Завдання 1: Консультант вивчить наявну методологію Програми DOBRE з «Оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах», «Моніторинг змін у фінансовому управлінні  в місцевих громадах», проведе аналіз наявних підходів до оцінки та моніторингу системи фінансового управління в місцевих громадах.

Приблизний LOE для Завдання 1 – не більше 5 днів

Завдання 2: Консультант проведе оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти Програми DOBRE шляхом анкетування за методологією Програми DOBRE. Результати анкетування будуть представлені у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад.

Приблизний LOE для Завдання 2 – не більше 10 днів

Завдання 3. Консультант підготує на основі опрацювання матеріалів Програми DOBRE, звітів про проведення оцінки фінансового стану в 100 громадах драфт посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах». Драфт посібника повинен відповідати наступній структурі:

  • Вступ;
  • Огляд методологічних підходів (у т.ч. міжнародної практики) по оцінці системи фінансового управління в місцевих громадах;
  • Опис методології оцінки системи фінансового управління в місцевих громадах, розроблений в рамках програми DOBRE
  • Результати застосування оцінки фінансового управління в 100 громадах України, основні здобутки та недоліки в фінансовому управлінні,
  • Огляд плану дій для покращення фінансового управління у 100 громадах та аналіз подальшого моніторингу імплементації плану дій.
  • Висновки.

Приблизний LOE для Завдання 3 – не більше 30 днів

Завдання 4: Консультант викладе результати анкетування у базі даних для проведення моніторингу змін у фінансовому управлінні громад за методологією Програми DOBRE.

Приблизний LOE для Завдання 4 – не більше 20 днів

Завдання 5. Консультант на базі оцінювання стану фінансового управління в 25 громадах-партнерах IV когорти проведе моніторинг змін у фінансовому управлінні 25 громад-партнерів. Результати моніторингу будуть викладені у звіті. Звіт включатиме результати моніторингу та  рекомендації щодо подальших дій громад для підвищення якості фінансового управління.

Приблизний LOE для Завдання 5 – не більше 15 днів

Завдання 6. Консультант на основі врахування зауважень підготує фінальну версію посібника «Оцінка системи фінансового управління в місцевих громадах»

Приблизний LOE для Завдання 6 – не більше 10 днів

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультанта відповідно до наступних критеріїв:

  • Вища освіта (економіка, фінанси, державне управління або інші суміжні сфери)
  • Щонайменше 5 років досвіду  роботи з донорськими проектами в сфері місцевих фінансів
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації та місцевих фінансів
  • Навички опрацювання великих масивів цифрової інформації
  • Навички підготовки посібників в сфері місцевих фінансів
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ .

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “ Консультант з закупівельної діяльності для ТГ ” в темі листа до 23 лютого 2022.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій