Оператор(ка) Call-центру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Asia Akopian

вакансія vacancy робота(1)
Оператор(ка) Call-центру

Посада: Оператор Call-центру

Місце роботи (країна + місто): м. Львів (робота в офісі)

Дата початку: найближчим часом

Контекст та деталі посади: 

Французька міжнародна організація солідарності TGH (Triangle Generation Humanitaire) працює в Україні з 2016 року м. Краматорськ. Специфіка діяльності передбачае підтримку найбільш вразливих верств населення, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Наразі, TGH хоче продовжити та посилити свою діяльність в Україні. Враховуючи ситуацію останніх тижнів, з міркувань безпеки частина команди була змушена переїхати до м. Львів, де зараз проживає вся гуманітарно-дипломатична спільнота. Тому наразі саме зі Львова, який не постраждав від бойових дій, TGH має намір продовжути впровадження заходів щодо покращення найнагальніших гуманітарних потреб.

Загальні обов’язки посади: 

Забезпечення ефективної підтримки бенефіціарів, які звертаються за реєстрацією проекту та/або вирішення проблем, щоб бенефіціари мали змогу отримати належну допомогу.

Забезпечення допомоги бенефіціарів та моніторінг задоволенням проекту.

Переадресація до інших проектів/відділів, якщо це необхідно, у разі інших потреб, яких потребують бенефіціари.

Обов’язки: 

  • Забезпечення ефективної підтримки реєстрації бенефіціарів у базі даних:

- Дотримання усіх правил, процедур та вказівок TGH (включаючи правила безпеки);

- Дотримання інструкцій, наданих TGH та донором для реєстрації бенефіціарів у базі даних. Отримання всієї інформації, необхідної для цієї мети.

  • Підтримка бенефіціарів у разі виникнення проблем в отриманні допомоги.

-  Забезпечення уважного вислуховування потреб/проблем бенефіціара та ефективне вирішення;

- Реєстрація дзвінків та внесення їх у базу даних;

- Відстеження особливого випадку, доки не буде знайдено рішення і випадок не буде вирішений.

  • Перевірка надання допомоги

- Перевірка отримання допомоги бенефіціарами проекту за допомогою дзвінків;

- Внесення відповідей бенефіціарів у відповідну базу даних та подача звіту Спеціалісту проекту.

Кваліфікація: Відмінні навички говоріння та письма українською та російською мовами.

Досвід:

  • Відмінні письмові та усні комунікативні навички.
  • Почуття дипломатичності, орієнтація на клієнта.
  • Досвід роботи в команді.
  • Досвід роботи в колл-центрі/обслуговуванні клієнтів є перевагою.

Навички та якості:

  • Чесний і надійний, відповідальний та добре організований.
  • Здатний і готовий навчитися розширювати сферу своєї роботи.
  • Здатний керувати пріоритетами, дотримуватись інструкцій щодо самостійності.
  • Мотивований та відданий своїй роботі.
  • Відкритий і цікавий.
  • Дуже хороші між особисті навички – Гравець команди.
  • Дуже хороші навички спілкування.
  • Адаптований та гнучкий.
  • Здатний адаптуватися під співрозмовника.
  • Гарне розуміння схем внутрішнього спілкування та звітності.
  • Можливість працювати в напруженому середовищі.
  • Здатність працювати під тиском.

Зацікавлені кандидати повинні надіслати свої резюме та короткі мотиваційні листи на пошту [email protected]. Тільки вибрані кандидати будуть запрошені на співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader

Консультант/ка із взаємодії з отримувачами допомоги