Бухгалтер/ка (Accountant) в Полтаві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Intersos-Humanitarian
Бухгалтер/ка (Accountant) в Полтаві

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Бухгалтера  у м. Полтава

Тривалість контракту 6 місяців (з можливістю продовжити)

Головна мета

Контролювати щоденним управлінням готівкою/чеками, підтримувати бухгалтерію проекту, контролювати та готувати книги проектів відповідно до інструкцій фінансового менеджера та протоколів, стандартів і процедур INTERSOS, щоб надавати точну, надійну та оновлену фінансову інформацію.

Підзвітність:

Ієрархічна: фінансовий менеджер/фінансовий координатор країни

Функціональна: фінансовий менеджер/фінансовий координатор країни

Завдання:

  • Контролювати щоденне управління готівкою та чеками та гарантувати, що всі квитанції та документація відповідають вимогам INTERSOS (процедури, терміни, інформація, підписи). Відстеження рахунків/ваучерів, рахунків-фактур та інших поточних витрат і аналіз пов’язаної інформації (витрати, контракти на обслуговування) для надання надійної та оновленої інформації.
  • Контролювати аванси готівки та рух касової книги для кожної дрібної каси, реєструвати всі операції надходження та виходу, забезпечуючи, щоб баланси каси завжди відображали фактичну суму грошей, що зберігається в касах, і розслідувати будь-які розбіжності. Забезпечити суворе дотримання процедур контролю готівки для кожної каси/валюти (щоденний контроль готівки, щотижнева інвентаризація готівки та звірка)
  • Здійснювати валютно-обмінні операції відповідно до курсової політики країни
  • Забезпечувати щомісячний звіт про рахунки відповідно до процедур INTERSOS, перевіряючи окремі записи та готуючи необхідні адміністративні документи (оригінали) як основу для обґрунтування та пояснення здійснених платежів та надходжень
  • Підготовка своєчасної сплати податків.
  • Бути відповідальним за обробку периферійного обліку в програмному забезпеченні бухгалтерського обліку (проектів і капіталу), включаючи перевірку якості розподілів бухгалтерського обліку для місії та їх відповідності (правильне кодування зарплат, відстеження та узгодження внутрішніх переказів і авансів у місії, перевірка рахунків-фактур і їх розподіл, підготовка документів платіжних доручень для надсилання до головного офісу). Аналіз проблем невідповідності каси та надання технічної допомоги для пошуку рішень
  • Бути відповідальним за ведення бухгалтерських документів та додатків до них, підготовку документів для аудиту, організацію сканування документів та архівування фінансових документів місії
  • Інформувати керівників про будь-які питання/проблеми, які можуть виникнути під час виконання ними роботи

Вимоги

  • Основний диплом або професійна кваліфікація в галузі бухгалтерського обліку/фінансів/ділового адміністрування
  • Досвід роботи в адмініструванні та підзвітності не менше 1 року
  • Англійська, французька або іспанська відповідно до країни
  • Необхідна комп’ютерна грамотність (word, excel)
  • Орієнтація на результати та якість
  • Поведінкова гнучкість
  • Управління стресом
  • Командна робота та співпраця
  • Відданість принципам INTERSOS

 Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application

 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій