Офіс менеджер/ка у Києві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
csl_2022

Care_Circle.UA
Офіс менеджер/ка у Києві

ОПИС ВАКАНСІЇ: ОФІС МЕНЕДЖЕР
Загальна інформація:

Коло турботи. Психологічне здоров’я для всієї родини. Має на меті сформувати систему допомоги дітям та батькам при гострому стресі, запровадити в медичних установах підтримуючий, безбарє’рний та дружній до дітей дизайн.

Проект реалізується за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН Юнісеф
Наразі у нас відкрита вакансія офіс-менеджера в Києві:

Основні задачі:

Забезпечення документообігу організації, коректне архівування документації по організаційній діяльності проекту та підприємства. Забезпечення господарської діяльності офісу підприємства. Забезпечення підготовки проектів кадрової документації, офіційного документообігу та кореспонденції проекту, організація зустрічей керівника та лідерів проекту, організація проектного листування, обробка та упорядкування даних, звернень до проекту/ організації.

Ключові функції:
Підготовка, реєстрація та розсилка вхідної та вихідної документації (ведення реєстрів, баз даних звернень, бенефіціарів проекту);
Забезпечення внутрішнього документообігу та контроль за вчасністю підготовки проектів відповідей (підрядні організації, партнери, донори);
Комунікація з командою проекту (регіональними офісами, співробітниками та підрядними організаціями);
Забезпечення отримання та передачі проектної документації, листів, іншої кореспонденції та ведення архіву;
Підготовка та організація зустрічей з діловими партнерами, експертами, донорами проекту;
Ведення протоколів нарад та архівування їх;
Організація приїзду та перебування делегацій та відряджень працівників офісу;
Організація роботи офісу, вирішення адміністративно-господарських питань (замовлення необхідних товарів та матеріалів для роботи офісу, господарських, канцелярських тощо);
Підготовка пропозицій по фінансуванню господарсько-побутових потреб (створення реєстрів на оплату);
Ведення процедури погодження договорів

Загальні вимоги для роботи у ГО «Центр соціального лідерства»

знання MS Office, продукти Google, Visio або аналоги;
вміння комунікувати до позитивного результату;
основи діловодства;
системність мислення, акуратність, бажання розвитку;
відповідальність
уміння працювати у команді
вища психологічна освіта (буде перевагою);
досвід роботі від 2х років;
англійська мова.
Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на [email protected] до 04 травня 2022 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

Ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
ГО «Центр соціального лідерства» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка