Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
- розробка та реалізація медіа плану Проекту;
- виконання функцій прес-секретаря та речника;
- інформаційний та медіа супровід Проекту;
- робота зі ЗМІ, формування медіа пулу Проекту;
- організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
- підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
- організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
- підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
- супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
- координація телевізійної складової Проекту;
- здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
- моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
- робота в соціальних мережах та з сайтом АМУ.
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
- досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
- досконале знання української ділової мови;
- відмінні навички письмового та усного спілкування;
- навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
- комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
- комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
- вміння працювати в команді;
- вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.
Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти [email protected]. В резюме обов’язково зазначити досвід роботи, історію оплати праці та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.
Граничний строк подання – 25 січня 2016 року, 18.00.
Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.
Контактна особа: Барикіна Тетяна Володимирівна, менеджер з управління персоналом, тел./факс 044 486 28 78.