Економіст/ка з фінансової роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

logo_redcross
Економіст/ка з фінансової роботи

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на заміщення вакантної посади економіста з фінансової роботи

Вимоги:

  • профільна вища освіта;
  • досвід складання бюджету, планування витрат за статтями та здійснення контролю за цільовим використанням коштів;
  • впевнений користувач автоматизованої бухгалтерської програми 1С8 УПП;
  • досвід бухгалтерського обліку виданих авансів, руху грошових коштів за банківськими рахунками, придбаних товарів, виконаних робіт та послуг, руху товарно-матеріальних цінностей, витрат на пальне та його списання, розрахунків з підвідомчими організаціями, тощо;
  • досвід здійснення розрахунків за договорами ЦПХ;
  • досвід проведення інвентаризацій та моніторингу залишків рахунків з обліку товарно-матеріальних цінностей, дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • досвід складання фінансової, бухгалтерської та управлінської звітності;
  • досвід здійснення контролю за дотриманням умов договорів з постачальниками товарів та послуг;
  • досвід роботи з великим обсягом первинної документації, перевірка повноти та правильності її оформлення.
  • вільне володіння українською та російською мовами, англійська вище середнього;
  • впевнений користувач стандартного пакету офісних програм;

Функціональні обов’язки:

  • складання бюджету проекту;
  • помісячне планування витрат за статтями бюджету;
  • контроль цільового використання коштів за статтями бюджету;
  • розподіл фінансування бюджету між підвідомчими організаціями;
  • бухгалтерське супроводження виданих авансів, руху грошових коштів за банківськими рахунками, розрахунків з постачальниками товарів та послуг, обліку виконаних робіт та послуг, оприбуткування на склад ТМЦ, оформлення видачі ТМЦ зі складу та їх списання, тощо;
  • здійснення розрахунків за договорами цивільно-правового характеру;
  • складання фінансової звітності;
  • перевірка правильності оформлення первинних документів;
  • контроль за відображенням в бухгалтерському обліку розрахунків та витрат, які здійснюють підвідомчі організації в рамках реалізації проектів.

Умови:

  • повний робочий день;
  • передбачені службові відрядження в межах України;

Постійне місце роботи: м. Київ, випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати  резюме  із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій