Відкритий тендер із закупівлі обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Elena_ryab

Тендер tender
Відкритий тендер із закупівлі обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу)

Донецька ТПП в межах грантового проєкту «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу).

Дата оголошення про тендер: 21.06.2022р. – 05.07.2022р.

Предметом закупівлі є:

1. Плита індукційна – 2шт.
Кількість конфорок: 1
Тип установки: настільна
Тип управління: механічне
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Температурний режим: +60…+280 °С
Потужності нагріву: 10-13 рівнів
Захист від перегріву
Електронний таймер
Габарити:: 330x420x110 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 3,5 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

2. Слайсер професійний – 1 шт.
Матеріал ножа: нержавіюча сталь
Вбудований заточувальний пристрій
Вентилювання двигуна: не обов’язкове
Матеріал корпусу: анодований алюміній
Товщина нарізки: 0,2-15 мм
Діаметр ножа: 250 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 0,15 кВт
Габарити: 500x400x400 мм
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 50 мм

3. Гриль контактний (притискний) – 2 шт.
Матеріал поверхні: чавун
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Нижня поверхня: ребриста
Верхня поверхня: ребриста
Кількість зон нагріву: 2 (зверху та знизу)
Тип підключення: електро
Температурний режим: +50…+300 ºС
Піддон для збирання рідини з нержавіючої сталі
Габарити: 450х400х200 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 2,2 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

4. Кавомашина – 1 шт.
Сфера використання: професійне обладнання (для офісу)
Автоматичне приготування напоїв: не менше 6
Спосіб розміщення: окремі пристрої
Ємність контейнера для кави в зернах: 1 кг
Ємність контейнера для води: 2 л
Ємність контейнера для жмиху: 70 порції
Графічний дисплей
Програмне меню
Колір: чорний
Габарити: 350x600x450 мм
Напруга: 220-240 В
Живлення: 50/60 Гц
Споживча потужність: 1,5-1,7 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

5. Кавомолка – 1 шт.
Тип: електрична
Місткість кавових зерен: 350 г
Кількість режимів помелу: 15
Механізм подрібнення: сталеві жорна
Колір: чорний
Матеріал корпусу: метал/ пластик
Габарити: 350 х 250 х 160 мм
Потужність: 0,15 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

6. Чайник електричний – 1 шт.
Термостат: +80 … + 85 ºС
ТЕН закритий
Загальний об’єм: 10 л
Корисний об’єм: 8,5 л
Автоматичний підігрів при падінні температури нижче 80 ºС
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Габарити: 200х200х320 мм
Потужність: 1,5 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

7. Вітрина теплова – 1 шт.
Температурний режим: +30…+110 ° C
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Полиці-решітки: 3
Термостат регулює з точністю задану температуру
Тип установки: настільна
Габарити: 350x425x500 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 0,85 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

8. Холодильник – 1 шт.
Тип холодильника: двокамерний
Розташування морозильної камери: верхнє
Загальний об’єм холодильника: в межах 140 л
Тип компресора: звичайний
Тип управління: механічне
Тип установки: окремостоячий
Корисний об`єм морозильної камери: до 45 л
Корисний об’єм холодильної камери: до 95 л
Система розморожування холодильної камери: крапельна
Система розморожування морозильної камери: Крапельна
Кількість компресорів: 1
Рівень шуму 42 дБ
Річне споживання електроенергії: в межах 200 кВт/рік
Перенавішування дверей
Холодоагент: R600А
Клас енергоспоживання: A+
Кількість секцій морозильної камери: 1 шт.
Полиці холодильної камери: 2 шт.
Контейнер для овочів: 1 шт.
Полиця для пляшок
Дверні корзини: 3
Потужність заморозки 2 кг/24 год
Автономне збереження температури: 15 год
Кліматичний клас: N; ST
Колір: білий
Габарити: 1400x500x550 мм
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 50 мм

Строк надання товарів: протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена вартість його доставки до місця призначення – вул. Теодора Цьоклера, 9а, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, що:
належним чином зареєстровані за законодавством України;
мають досвід роботи у відповідній сфері та відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
мають заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;
мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).
Учасник тендеру має надати організатору такі документи:
1. копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. копія документу, що підтверджує податковий статус;
3. тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
4. завірена печаткою (при наявності печатки) Постачальника копія відкритих КВЕДів;
5. зразок договору поставки товару;
6. оригінал рахунка-фактури (за необхідністю);
7. інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
3. учасник тендеру повинен бути НЕПЛАТНИКОМ ПДВ;
4. якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
5. прийнятна ціна, та якість, умови оплати (здійснення передоплати у розмірі не більш 70%) та умови поставки товару;
6. цінова пропозиція повинна включати вартість доставки за адресом виконання поставки;
7. розподіл ваги між комерційною і технічною пропозицією: 30% / 70%;
8. строк поставки – протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Тендерні процедури
Питання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 04.07.2022р. 16:00.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2022/04/035/BSP «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання» до 05.07.2022 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 години 05.07.2022 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 07.07.2022 року.
Результати тендеру будуть повідомлені учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Учасник, який отримає повідомлення про перемогу у тендері, зобов’язується надати оригінали документів Новою поштою на адресу зазначену у повідомленні.

Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови.

Контактна особа: Дубініна Марина, +380 50 256 74 49 або +380 66 952 92 47
035_BSP_DCCI__зразок тендерної форми 2


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді