ГО “Відповідальні громадяни” шукає координатора/ку проєкту
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Відповідальні громадяни” шукає Координатора/ку проєкту.
Основне завдання: забезпечення реалізації проєкту відповідно до програмного плану та бюджету.
Проєктна структура: Координатор проєкту працює під керівництвом Голови Правління організації.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (менеджмент або інші дотичні галузі);
- 5 років попереднього досвіду управління проектами в благодійних організаціях;
- Досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій буде перевагою;
- Знання та навички з проектного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проектних комунікацій;
- Лідерські якості;
- Дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
- Стресостійкість;
- Володіння українською та англійською мовами.
Обов’язки:
Планування програмної діяльності
- Забезпечення комплексного планування реалізації проекту на всіх етапах;
- Підготовка робочих планів проєктів;
- Підготовка бюджетів проєкту, разом з фінансовим спеціалістом;
- Ведення переговорів з зацікавленими сторонами, залученими до проектів, погодження спільних рішень;
- Підготовка календарних планів заходів, поширення інформації серед зацікавлених сторін, забезпечення участі донора або інших зацікавлених сторін у разі потреби.
Реалізація програмної діяльності
- Забезпечення реалізації цілей та задач проєкту, відповідно взятих зобов’язань;
- Координація і контроль вчасної реалізації програмних планів партнерів консорціуму на квартальній основі;
- Організація та реалізація заходів програмного плану в рамках проектної роботи;
- Підготовка концепцій та програм ключових зустрічей, круглих столів та дискусій, залучення спікерів, узгодження з зацікавленими сторонами;
- Фасилітація зустрічей;
- Участь у підготовці фінансової та операційної звітності разом з фінансовим спеціалістом проєкту;
- Реалізація заходів з адвокації розвитку соціальних послуг, круглих столів, он-лайн дискусій, презентацій.
Залучення та розвиток людських ресурсів
- Підготовка оголошень, технічних завдань та посадових інструкцій членів команди;
- Відбір кандидатів в команду проєкту, експертів, проведення співбесід та тестувань, погодження кандидатів з керівництвом організації і донором;
- Навчання, менторство та розвиток членів команди, донесення цінностей та загальної мети організації в рамках проектної роботи;
- Операційне планування та координація роботи команди проєкту, розподіл задач відповідно до технічних завдань та посадових інструкцій, ситуаційних вимог та контроль вчасності і якості виконання;
- Пошук та залучення експертів і консультантів на окремі спеціалізовані види робіт;
- Прийом результатів експертних робіт та забезпечення їх якості та відповідності технічному завданню.
Моніторинг, звітність та оцінка
- Забезпечення роботи системи проектного моніторингу, та програмної та фінансової звітності на квартальній основі;
- Розробка, погодження з донором та впровадження системи проєктного моніторингу, включно з механізмами збору даних, перевірки якості та відповідності даних, розробки баз даних;
- Постановка відповідних задач спеціалісту з моніторингу і оцінки, контроль якості та вчасності виконання;
- Контроль вчасного внесення інформації в бази даних;
- Збір та перевірка програмних звітів та індикаторів партнерів консорціуму на квартальній основі, разом із спеціалістом з моніторингу і оцінки;
- Підготовка та подача донорського програмного звіту на квартальній основі;
- Підготовка та подача на квартальній основі баз даних, які підтверджують програмну звітність, разом зі спеціалістом з моніторингу і оцінки;
- Участь у підготовці фінансової звітності донору на квартальній основі;
- Забезпечення відповідності програмної та фінансової звітності при виконанні програмних планів на квартальній основі;
- Здійснення оцінок по досягнутих результатах проєкту, підготовка аналітичних звітів та рекомендацій.
Проєктні комунікації
- Забезпечення досягнення цілей з інформаційного охоплення та якісних змін у знаннях та ставленнях в цільових аудиторіях проєкту за рахунок проєктних комунікацій;
- Постановка відповідних задач спеціалісту з комунікацій, контроль якості та вчасності виконання;
- Підготовка контент-плану разом зі спеціалістом та контроль вчасності та якості його реалізації на щомісячній основі;
- Планування, створення та погодження з донором контенту проектних комунікацій та візуальних рішень, разом із спеціалістом з комунікації;
- Участь у підготовці інформаційного контенту, забезпечення інформаційних продуктів відповідності вимогам з грамотності, змістовного наповнення, донорським та іншим вимогам;
- Фінальний випуск інформаційних продуктів та повідомлень в соціальних мережах, відповідальність за наповнення інформаційних продуктів і повідомлень.
Взаємодія з донором:
- Забезпечення партнерської взаємодії з донором в рамках реалізації проєкту;
- Забезпечення опрацювання поставлених донором задач, організація ресурсів на опрацювання таких запитів в межах проєкту;
- Опрацювання інформаційних запитів донора;
- Погодження з донором програмних, кадрових та фінансових рішень, якщо вони не погоджені раніше;
- Забезпечення повної інформації донору про всі заходи та рішення, які відбуваються за проєктом;
- Забезпечення участі донора в усіх заходах, за запитом;
- Забезпечення наявності та відповідності керівництву згадок донора у всіх матеріалах, які стосуються проєкту.
Закупівлі та договірні відносини (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- Забезпечення відповідності всіх закупівель в рамках проєкту політикам організації та донора;
- Постановка відповідних задач адміністративному спеціалісту, контроль якості та вчасності виконання;
- Підготовка та публікація технічних завдань, конкурсних та тендерних оголошень;
- Забезпечення та проведення конкурсів при відборі експертів та персоналу, забезпечення цінових моніторингів при відборі постачальників;
- Забезпечення документування та файлування у друкованому вигляді документів, які супроводжують закупівлі, технічні завдання, оголошення, конкурсні учасники та їх документи, протоколи тендерних засідань, службові записки, скріни конкурсних цінових пропозицій і т.п.;
- Забезпечення підготовки та файлування у друкованому вигляді договорів, актів виконаних робіт, видаткових накладних, звітів консультантів та розроблених ними інтелектуальних продуктів;
- Забезпечення ведення реєстрів закупівель, договорів, наказів, протоколів, листувань та інших, які стосуються реалізації проєкту.
Підготовка та проходження аудитів (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- Забезпечення усіх умов для проходження проєктного та організаційного аудитів;
- Забезпечення наявності та файлування пакетів проектних документів всіх рівнів – у печатному вигляді – від донорських договорів, звітів, погоджень до програмної первинної звітності, такої як програми заходів, списки учасників, звіти експертів, експертні напрацювання, та документів, які супроводжують закупівлі і договорні відносини з виконавцями і підрядниками;
- Участь у підготовці до аудитів разом з фінансовим та адміністративним спеціалістами;
- Опрацювання запитів аудиторів та відпрацювання наданих рекомендацій у подальшій роботі.
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
- Можливості для особистісного та професійного розвитку;
- Нові завдання, навички та професійні виклики;
- Оплата за результатами співбесіди.
Для участі в конкурсі необхідно подати пакет документів:
- Резюме.
Заявки подаються електронною поштою на адресу [email protected] В темі листа необхідно зазначити: Координатор проєкту _Прізвище
Збір заявок триватиме до 1-го липня 2022 року до 23:59.
Кандидат повинен мати можливість приступити до роботи якнайшвидше.
Організація розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду. При наявності, організація може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.