Консультант/ка для оптимізації бізнес-процесів
ЗАВЕРШЕНО
ГО “Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” шукає консультанта/ку з надання послуг з оптимізації бізнес-процесів Організації в рамках проєкту .
Проєкт: Програма “Мріємо та діємо” впроваджується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та виконується IREX у партнерстві з Будуємо Україну Разом (БУР), Центром “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” (CSR Ukraine), Making Cents International (MCI), Міжнародним республіканським інститутом (IRI) та Zinc Network.
Мета: підвищення ефективності функціонування бізнес-процесів та прийняття оптимальних управлінських рішень по забезпеченню іх стійкого розвитку в Організації.
Завдання консультанта/ки:
- аналіз, опис та оптимізація бізнес-процесів;
- проєктування рішень з автоматизації бізнес-процесів;
- написання технічних завдань і функціональних специфікацій;
- розробка завдань для автоматизації;
- супровід процесу оптимізації/адаптації бізнес-процесів;
- розробка регламентів бізнес-процесів;
- участь у підготовці інструкцій, впровадженні та навчанні працівників організації.
Вимоги до консультанта/ки:
- вища освіта за напрямками менеджмент, економіка, інформаційні системи та технології;
- досвід консультування з оптимізації бізнес – процесів від 3 років;
- вільне володіння українською мовою;
- досвід опису бізнес-процесів, їхніх оптимізацій;
- досвід проєктного-менеджменту;
- бути зареєстрованим як фізична особа-підприємець 3 групи або юридичною особою, зареєстрованою в Україні, не платником ПДВ.
Термін надання послуг: липень – серпень 2022р.
Комунікація та звітування:
Звітування за встановленими термінами (узгоджуються під час укладання Договору).
Постійна комунікація з координатором напряму.
Умови участі:
Виконавець, який має намір взяти участь у тендері, повинен надіслати заявку на електронну скриньку, вказану нижче. У темі листа необхідно зазначити «Пропозиція з надання послуг з оптимізації бізнес-процесів», а також прикріпити наступні документи:
- Копії реєстраційних документів ФОП (виписка з ЄДР про державну реєстрацію та свідоцтво/довідка платника податків);
- Резюме, що підтверджує відповідний досвід роботи;
- Рекомендації або список контактних осіб для отримання усних рекомендації та підтвердження професійної кваліфікації надавача послуг;
- Інформацію щодо вартості відповідних послуг за виконання завдання у повному обсязі у формі комерційної пропозиції;
- Контактні дані.
Документи надсилати на e-mail: [email protected]
Заявки на участь приймаються до 14 липня 2022 року.
Найпоширеніші запитання:
- Бізнес-процеси, за якими бажано планувати оптимізацію?
- HR,
- Фінанси,
- Проєктна діяльність,
- Комунікації,
- Стратегічний напрямок (включаючи бюджетування),
- Контроль і моніторинг.
- Чи є в Організації політики?
Так, наша Організація має політики.
- Це ТЗ для доробки системи, яка вже має архітектуру та описані ключові компоненти, чи ми маємо створити все це з нуля, ґрунтуючись на інформації про процеси?
Так, це технічне завдання для доробки системи, тобто ми вже маємо архітектуру та описані ключові компоненти, з якими ви будете працювати. В результаті ми хочемо отримати рекомендації щодо автоматизованих процесів, які можна використовувати для покращення щоденної діяльності нашої Організації.
CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).