Експерт/ка-тренер/ка з актуалізації методології роботи кризового центру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


1469118348_uvaga-konkurs
Експерт/ка-тренер/ка з актуалізації методології роботи кризового центру

МБФ КАРІТАС УКРАЇНИ запрошує до участі в конкурсі на надання послуг Експерта-тренера з актуалізації методології роботи кризового центру, проведення навчальних тренінгів та фахових супервізій для працівників кризового центру.

Очікуємо на Вашу заявку (цінову пропозицію, резюме та мотиваційний лист) до 18 липня 2022 року.

Відповіді надсилайте на пошту [email protected] +380 95 661 53 58

Територія: вся територія України, крім окупованих територій

Кінцевий термін подання заявки: 18.07.2022

Тип контракту: Індивідуальний контракт (угода цивільно-правового характеру, угода з ФОП)

Дата початку: 20.07.2022

Очікувана тривалість: 31.12.2022

Терміни виконання : 

1) Актуалізація методології надання послуг з кризового консультування та кейс-менеджменту (в рамках супервізій): до 22.07.2022

2) Навчальні тренінги з методології роботи фахівців з кризового консультування та кейс-менеджменту, представництва інтересів та формування доказової бази: 22.07.2022 -15.09.2022;

3) Супервізійний супровід фахівців з кризового консультування та кейс-менеджменту: 22.07.2022-31.12.2022


Описова інформація:

У напрямку Гуманітарного захисту та консультування є послуги з кризового консультування, кейс-менеджменту та приймальня громадян з кол-центром. Зараз ці послуги надаються по всій території України, окрім окупованих територій. В тих умовах, в яких зараз перебуває вся країна та її населення, методологія надання цих послуг мусить бути змінена, аби їх реалізація була можливою в поточних умовах.

Необхідно скоротити вміст документів (журнали реєстрації, бланки, акти, реєстраційні форми і т.п.) для пришвидшення їх заповнення та обробки; актуалізувати їх відповідно до реалій війни. Змінити підходи до виконання деяких процесів, щоб їх втілення було реальним, зважаючи на повномасштабну війну в країні (індивідуальне представництво інтересів, соціальний супровід, перенаправлення і т.п.).

Ціль: адаптувати методологію надання послуг з кризового консультування та кейс-менеджменту в напрямку гуманітарного захисту та консультування до реалій війни

Завдання: адаптувати методологію надання послуг з кризового консультування та кейс-менеджменту в напрямку гуманітарного захисту та консультування до сучасних реалій, провести навчальні тренінги з  фахівцями по всій Україні та забезпечити супервізійним супроводом.

1. Основні питання у адаптації методології (процес та надання окремих послуг та взаємодії між ними, методи роботи,  адаптація робочої документації для фахівців  з кризового консультування та кейс-менеджменту):

  • Облаштування телефонної сервісної служби (колл-центр), в якій бенефіціари отримають першу інформацію з пропозиціями допомоги з боку «Карітас», а також про пропозиції інших надавачів послуг.
  • ВПО і уразливе місцеве населення звертається до приймальні, яка надає ознайомчу інформацію про формальні та неформальні інформаційні канали, державні установи.
  • Кризове консультування як короткострокова підтримка у гострій кризовій ситуації, яка зосереджується на демонстрації можливих варіантів дій і короткострокової фізичної/психологічної/соціальної стабілізації.
  • Послуга кейс-менеджменту в ситуаціях комплексної проблемної ситуації.
  • Представництво інтересів бенефіціарів в органах місцевого самоврядування та інших надавачів соціальних послуг з числа громадських організацій.
  • Формування доказової бази при наданні усіх вище зазначених послуг
  • Проведення тренінгів для фахівців. Тривалість кожного тренінгу  – 3 дні «З методології кризового консультування, кейс-менеджменту та представництва інтересів (з метою представлення оновлень методології)», «Представництво інтересів», «Формування доказової бази».
  1. Супервізійний супровід:  450 супервізій (для 68 фахівців надання фахової супервізії 1 раз на місяць).


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії