Секретар(ка)/адміністратор(ка): Київ
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на позицію Секретар/адміністратор.
Вимоги:
- Повна вища освіта;
- Досвід роботи в адміністративній сфері від 3 років;
- Вимогливість до себе та результатів своєї роботи;
- Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні та вище;
- Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, PowerPoint та електронна пошта);
- Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
- Розвинені організаторські та виконавчі навички;
- Бажання і вміння працювати з людьми.
Основні обов’язки:
- Здійснення поточної адміністративної діяльності.
- Координація повного циклу всіх адміністративних питань та підтримка зв’язку з усіма співробітниками для забезпечення безперебійного функціонування офісу.
- Оформлення належним чином всієї адміністративної документації.
- Ведення реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції.
- Організація процесу закупівля товарів, необхідних для життєдіяльності офісу (канцелярські товари, питна вода тощо).
- Ведення обліку товарів на складі.
- Впровадження автоматизації поточних процесів згідно з вимогами чинного законодавства
- Ведення електронних кабінетів комунальних платежів.
- Здійснення контролю за порядком та чистотою в офісі.
- Зустріч громадян, які звертаються та надання їм відповідної інформації.
- Прийом вхідних дзвінків.
- Прийом та відправлення листів Укрпоштою.
Товариство пропонує:
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах.
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу в адміністративній сфері.
- Працевлаштування згідно КЗпП.
- Своєчасну виплату заробітної плати.
Постійне місце роботи: офіс м. Київ, випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії