Менеджер(ка) по роботі з корпоративними клієнтами, фандрайзер(ка)
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду менеджера (ки) по роботі з корпоративними клієнтами, фандрайзера (ки)
Вимоги:
- Вища освіта, вільна українська мова
- Гарна англійська мова, бажано рівень С1
- Досвід роботи із крупними корпоративними клієнтами у тому числі іноземними
- Вміння знаходити спільну мову з людьми, комунікабельність
- Вміння працювати з Excel, Powerpoint (звіти, діаграми, презентації)
- Відповідальність, пунктуальність, уважність до строків, ініціативність
Буде перевагою:
- Досвід роботи в благодійній організації
- Досвід роботи у Microsoft 365 та Salesforce
- Наявність великої кількості контактів у корпоративній сфері
Основні обов’язки:
- Активне спілкування із великою кількістю наявних у Червоного Хреста корпоративних донорів
- Впорядкування та подальший супровід бази поточних корпоративних партнерів, розвиток стосунків із ними та залучення їх до нової співпраці
- Підтримка діючих корпоративних проектів: переписка, договори, звіти.
- Активне встановлення нових контактів з корпоративними партнерам за допомогою дзвінків, переписки, соцмереж, відвідування онлайн та офлайн заходів тощо
- Залучення пожертв у вигляді грошових коштів, товарів та послуг
- Підготовка проектних заявок та ведення проектів
- Ведення регулярних статистичних звітів у Excel і Powepoint
Товариство пропонує:
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
- Працевлаштування згідно КЗпП
- Своєчасну виплату заробітної плати
Постійне місце роботи: офіс/віддалено, випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади до 10.07.2022 року.
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.