Завершується програма “Соціальне підприємництво: інклюзія”

Нещодавно в Українській соціальній академії завершився проєкт “Соціальне підприємництво: інклюзія”. Протягом кількох місяців у чотирьох містах України проходило навчання у бізнес-школах на програмі ...

Instagram-публікація 1080x1080  пікс-114
Завершується програма “Соціальне підприємництво: інклюзія”

Нещодавно в Українській соціальній академії завершився проєкт “Соціальне підприємництво: інклюзія”. Протягом кількох місяців у чотирьох містах України проходило навчання у бізнес-школах на програмі Акселератор соціального підприємництва. 

Навчання розпочалось ще до повномасштабного вторгнення, проте нова реальність потребувала зміну підходу та адаптацію бізнесу до нових умов. Понад 150 учасників взяли участь у програмі і змогли розвинути та вдосконалити власні бізнес-ідеї навіть у такі складні часи. 

Соціальне підприємництво: інклюзія — програма з розвитку бізнес-ідей, що допомагає інклюзивним соціальним проєктам стати фінансово стійкими та сприяє створенню соціальних підприємств, які розв’язують проблеми вразливих груп населення. Цього року у рамках програми у Києві, Рівному, Харкові та Тернополі запустили навчання у інтенсивних бізнес-школах. 

Навчання складалось з кількох етапів. На початку всі учасники пройшли навчальну частину — чотири модулі з таких тем як знайомство з бізнесом, аналіз бізнес-моделі, маркетинг та продажі, фінанси й юридичні питання, менеджмент команди та персоналу.

Після цього підприємці перейшли до наступного етапу — презентації проєктів, яка відбулася на регіональному рівні. 157 проєктів із чотирьох міст дійшли до цього етапу, а найкращі отримали нагоду потрапити на програму менторства. Під час неї кращі експерти з розвитку соціального підприємництва допомагали учасникам покращувати власні бізнес-ідеї, працювали разом над їх розвитком та масштабуванням. Після менторства учасників очікує фінальний етап навчання — пітчинг проєктів, який відбудеться 27 липня. На пітчингу проєктів вони зможуть отримати безповоротні інвестиції у розвиток власного соціального бізнесу та вирішувати соціальні проблеми впевнено та результативно.  

Навчання проходило за підтримки партнерів Української соціальної академії: бізнес-школи “Smart People” (Рівне); ЗУНУ, Факультету економіки та управління (Тернопіль); школи маркетингу та комунікації «Багаж» (Харків). 


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Успіх програми "Дітям війни": роль партнерів

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення