Марина Говорухіна: ефективна комунікація наближає нас до перемоги
Марина Говорухіна — знана у третьому секторі експертка зі стратегічних комунікацій, під час війни продовжує невтомно нагадувати громадським організаціям: комунікації — це просто маст хев, ...
Додано:
Громадський Простір
Марина Говорухіна — знана у третьому секторі експертка зі стратегічних комунікацій, під час війни продовжує невтомно нагадувати громадським організаціям: комунікації — це просто маст хев, необхідність, без якої не обійтися. Громадський Простір запитав у Марини: чому комунікації громадських організацій та ініціатив важливі навіть (або й особливо) під час війни та попросив дати кілька порад для ГОшок, які не знаходять потреби, часу чи ресурсу комунікувати.
Комунікації громадських організацій під час війни: чому це таки на часі?
кожна форма комунікації впливає на серця та голови людей
Війна — не привід забути про комунікацію, навпаки, її слід посилювати.
Кажуть, що у світі немає нічого потужнішого за ядерну зброю. Проте я переконана, що це помилка, адже більш потужною за ядерну зброю є комунікація — у всіх її проявах.
Це може бути інформування, просвіта, пропаганда тощо. Але кожна форма комунікації впливає на серця та голови людей.
І якщо громадські організації, роблячи безліч корисних і важливих справ під час війни, не будуть розказувати про те, що вони роблять, хтось інший займе інформаційний простір. Адже під час війни не існує інформаційної тиші.
Громадські організації повині говорити про те, що вони роблять, аби здобувати більше довіри, більше підтримки, більше допомоги.
Ефективна комунікація помножує зусилля громадських організацій в два чи три рази.
Чи потрібна зараз комунікаційна стратегія? Безумовно. На рік чи на півроку, але громадські організації мають розуміти, які повідомлення вони несуть, що вони хочуть від людей, яким доносять ці повідомлення. Як будуть вимірювати результати.
Подивіться на успішні організації і фонди, які збирають мільйонні донати на підтримку ЗСУ чи людей, які втікають від бойових дій. Вони комунікують щодня, з розумінням що вони роблять і для чого. І вони отримують результати.
Чи знаєте ви хоч один успішний проект, який про свою діяльність не комунікує?
Що робити, якщо ви розумієте необхідність комунікації, але не маєте на це часу?
7 простих кроків
наша ефективна комунікація робить дуже неприємно нашим ворогам
Крок 1. Знайдіть час, виділіть людину, яка зможе хоча б раз на день інформувати про вашу діяльність. Бо ефективна комунікація наближає нас до перемоги.
Крок 2. Виділіть день на формування комунікаційної стратегії. Визначле цілі, цільову аудиторію, ключові повідомлення, канали та інструменти комунікації.
Крок 3. Пишіть тільки те, що ви реально можете виконати. Не треба великих планів, яких немає кому робити.
Крок 4. Хоча б один пост на день в соціальних мережах — краще, ніж нічого.
Крок 5. Дивіться як роблять інші, вчіться у них та пробуйте робити своє.
Крок 6. Навчайтеся, бо зараз безліч програм, які допомагають активістам бути більш ефективними (наприклад, Comms Hub Ukraine, які проводять навчання з комунікації та фандрейзингу. Якщо вас зацікавила ця інформація, напишіть їм [email protected]).
Крок 7. Якщо у вас є питання з приводу ефективної комунікації, пишіть мені — і я спробую відповісти у себе на сторінці.
І не забувайте: наша ефективна комунікація робить дуже неприємно нашим ворогам. Хоча б для цього слід навчитися це робити.